Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 10:15Hej Linus!
1. Hur tänkte ni där? Tänkte ni att folket på cykelklubben.se och Piggelino skulle bestämma vilket lopp som blev årets motionslopp eller tänkte ni att dessa två system har tekniken för att kunna göra en omröstning?
SVAR Det var lätt för dem a
Hej Linus!
1. Hur tänkte ni där? Tänkte ni att folket på cykelklubben.se och Piggelino skulle bestämma vilket lopp som blev årets motionslopp eller tänkte ni att dessa två system har tekniken för att kunna göra en omröstning?
SVAR Det var lätt för dem a
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 10:16Sorry David, men din sista mening kan jag inte hålla med om. Det är aldrig legetimt att skita i att engagera sig bara för att man anser att det finns skitstövlar. På samma sätt: vi har demokrati i detta landet och det är din förbannade skyldighet att se t
Sorry David, men din sista mening kan jag inte hålla med om. Det är aldrig legetimt att skita i att engagera sig bara för att man anser att det finns skitstövlar. På samma sätt: vi har demokrati i detta landet och det är din förbannade skyldighet att se t
Quote from Emma Sjöberg on 30 October 2008, 10:16Jag är med på ditt resonemang ang SCF och CK.se men jag har svårt att se att Jansson/Stenberg ska ha lön för sitt jobb och SCFs representant ska bedriva jobbet ideellt.
Ska det vara så kanske det är bättre med en egen sida.. allt ideellt.. Eller avlöna SC
Jag är med på ditt resonemang ang SCF och CK.se men jag har svårt att se att Jansson/Stenberg ska ha lön för sitt jobb och SCFs representant ska bedriva jobbet ideellt.
Ska det vara så kanske det är bättre med en egen sida.. allt ideellt.. Eller avlöna SC
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 10:18SCF ska se till att alla tävlingar i tävlingskalendern finns på SCF:s hemsida eftersom det var ett dyrt projekt att ta fram hemsidan och det är där information ska finnas tillgänglig.
SCF ska se till att alla tävlingar i tävlingskalendern finns på SCF:s hemsida eftersom det var ett dyrt projekt att ta fram hemsidan och det är där information ska finnas tillgänglig.
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 10:20Linus: Då menar du att den sista meningen inte stämmer?
Linus: Då menar du att den sista meningen inte stämmer?
Quote from Emma Sjöberg on 30 October 2008, 10:21Alltså är det föreningarnas skyldigheter att skicka ut protokoll, kallelser, pm, reklam, inbjudninger, uppmaningar, resultat mm mm till sina medlemmar.. Men shit.. Det är ju faan omöjligt! Vi skulle ju inte få göra annat!! Samla det på en sida hos SCF i
Alltså är det föreningarnas skyldigheter att skicka ut protokoll, kallelser, pm, reklam, inbjudninger, uppmaningar, resultat mm mm till sina medlemmar.. Men shit.. Det är ju faan omöjligt! Vi skulle ju inte få göra annat!! Samla det på en sida hos SCF i
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 10:23Tack Gary för jättebra svar.
Så det är alltså SCF som har medlemmarna och inte SCF-motion? Ser att det kan komplicera det något (tävlingscyklister vill kanske inte få massa info från er), annars hade det ju varit enkelt att skicka ut medlemsinfo från SCF
Tack Gary för jättebra svar.
Så det är alltså SCF som har medlemmarna och inte SCF-motion? Ser att det kan komplicera det något (tävlingscyklister vill kanske inte få massa info från er), annars hade det ju varit enkelt att skicka ut medlemsinfo från SCF
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 10:27> Du svarade inte på frågan om vad som genomförts eller upprättat tidsplan för.
Jag hänvisade till Thomas Rehn. Viserligen har jag en helhetsansvar men vid föreningsträffarna ifjol kom INGET upp om motionen. Vill du ha svar kan du fråga Thomas eller Yvon
> Du svarade inte på frågan om vad som genomförts eller upprättat tidsplan för.
Jag hänvisade till Thomas Rehn. Viserligen har jag en helhetsansvar men vid föreningsträffarna ifjol kom INGET upp om motionen. Vill du ha svar kan du fråga Thomas eller Yvon
Quote from Lena O on 30 October 2008, 10:28Linus: Svar på punkt 2 är solklart.
SCF vill inte ha med motion att göra.
Därför var Garry tvungen att bygga en egen sajt för just motion själv.
Alla verka tror att han jobbar inom SCF, visst, han sitta i styrelsen, men de vill inte arbeta med motion. Var
Linus: Svar på punkt 2 är solklart.
SCF vill inte ha med motion att göra.
Därför var Garry tvungen att bygga en egen sajt för just motion själv.
Alla verka tror att han jobbar inom SCF, visst, han sitta i styrelsen, men de vill inte arbeta med motion. Var
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 10:36> Alltså är det föreningarnas skyldigheter att skicka ut protokoll, kallelser, pm, reklam, inbjudninger, uppmaningar, resultat mm mm till sina medlemmar.. Men shit.. Det är ju faan omöjligt! Vi skulle ju inte få göra annat!! Samla det på en sida hos SCF i
> Alltså är det föreningarnas skyldigheter att skicka ut protokoll, kallelser, pm, reklam, inbjudninger, uppmaningar, resultat mm mm till sina medlemmar.. Men shit.. Det är ju faan omöjligt! Vi skulle ju inte få göra annat!! Samla det på en sida hos SCF i