Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelÅrets Motionslopp 2008
You need to log in to create posts and topics.

kan man göra de på ck.se om man är guldmedlem? Isf kanske jag ska bli de 😉

Det finns de som tror att böter är den enda vägen fram.
Lika sorgligt ungefär som när en kommisarie (mellan 70 och döden) ska diska en tävlande för att han inte hade vita strumpa!

Linus: Ställ frågan så här till David:
Är du kvar i någon förening just nu?

Va.. kan man bli diskad för att man har svarta strumpor?? Är inte såna töntgrejer borta?

Fortsätter.. VA.. Kan man bli diskad för att man inte har cykelhandskar??

Ja, handskar behovs, det är UCI som bestämmer.

En liten fundering bara: Det kostar 300 pix per år att bli guldmedlem på ck.se. Tänk om SCF-motion skulle få dessa pengar istället. Det skulle bli 9 miljoner för minimimålet 30 000 medlemmar. Eftersom att cykelklubben.se aldrig kommer att komma upp i 30 0

Linus: Jag har sagt ett bra tag nu att jag vill absolut inte se pengar går till scf utan hellre tillbaka till de 240 föreningar i landet.
Att göra det via scfmotion är inte fel. Om någon kan motionsverksamhet i sverige är det Garry Jones.

Det är genom hårt arbete att man kan knyta sponsorer till cykelklubben.se och lockar folk att bli medlemmar. Jag är inte beredd att lägga ner mer än 20 timmar i veckan gratis på detta. Det är SCF som har avtalet - inte SCF Motion, SCF Motion är mitt smekn

Hur kommer det sig att man känner sig så off när du pratar om årsmötet, motioner, beslut och annat som händer "där uppe"?

Motionskalendern är ju jättebra, klart vi ska fixa att distribuera ut den..
Om alla här på FB tar en karton och delar ut den.. vip