Quote from Lena O on 31 October 2008, 08:58Silva: Hur menar du med off??
Jag tog 30 kartonger första året.
10 kartonger i år.
vissa föreningar har sagt att de inte vill ha alls. Vilket enligt mig är riktigt beklagligt.
Silva: Hur menar du med off??
Jag tog 30 kartonger första året.
10 kartonger i år.
vissa föreningar har sagt att de inte vill ha alls. Vilket enligt mig är riktigt beklagligt.
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 09:15Jag är ledsen Garry, men jag förstår inte ditt senaste inlägg (Jag förstår texten och innebörden men jag förstår inte om det är ett svar på något tidigare inlägg och i sådana fall vems. Jag förstår inte varför du skriver det). Skulle du kunna förklara lit
Jag är ledsen Garry, men jag förstår inte ditt senaste inlägg (Jag förstår texten och innebörden men jag förstår inte om det är ett svar på något tidigare inlägg och i sådana fall vems. Jag förstår inte varför du skriver det). Skulle du kunna förklara lit
Quote from Emma Sjöberg on 31 October 2008, 09:34Frågan är ju också om Ck.se dränerar den lokala verksamheten på sikt?
handla via ck.se, kör VR via ck.se.. rabatter på vissa lopp via ck.se.. träna..
Är detta ett stöd och hjälp för klubbarna?Menar inte att det ck.se gör är dåligt, tvärt om (t+), men
Frågan är ju också om Ck.se dränerar den lokala verksamheten på sikt?
handla via ck.se, kör VR via ck.se.. rabatter på vissa lopp via ck.se.. träna..
Är detta ett stöd och hjälp för klubbarna?
Menar inte att det ck.se gör är dåligt, tvärt om (t+), men
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 13:37> Hur kommer det sig att man känner sig så off när du pratar om årsmötet, motioner, beslut och annat som händer "där uppe"?
Visst får du ha synpunkter. Men Uppland hade delegatarna med på årsmötet och de borde har informerat alla föreningar i Uppland. D
> Hur kommer det sig att man känner sig så off när du pratar om årsmötet, motioner, beslut och annat som händer "där uppe"?
Visst får du ha synpunkter. Men Uppland hade delegatarna med på årsmötet och de borde har informerat alla föreningar i Uppland. D
Quote from Åsa Tysklind on 31 October 2008, 15:14SCF får en del av alla motions lopp där kan man lätt räkna hur många "sport" cyklister som finns och visa det för tex vägverket m.f och tala om vilken stor sport vi är.
Men efter som SCF bara räknar licenserade cyklister blir det kanse lite konstigt.Så
SCF får en del av alla motions lopp där kan man lätt räkna hur många "sport" cyklister som finns och visa det för tex vägverket m.f och tala om vilken stor sport vi är.
Men efter som SCF bara räknar licenserade cyklister blir det kanse lite konstigt.
Så
Quote from Emma Sjöberg on 31 October 2008, 15:28Jag måste få säga att jag tycker det är mycket intressant att få ha denna diskussion på denna nivå utan påhopp och arga inlägg! (t+)
Men MR J, en sak som tydligen brister som faan är ju det här med disktrikten, det verkar ju inte funka.. De ska tydligen
Jag måste få säga att jag tycker det är mycket intressant att få ha denna diskussion på denna nivå utan påhopp och arga inlägg! (t+)
Men MR J, en sak som tydligen brister som faan är ju det här med disktrikten, det verkar ju inte funka.. De ska tydligen
Quote from Mikaela Lexén on 31 October 2008, 15:43>Silva
Visst, att börja bearbeta distriktsförbunden är nog en bra väg att gå under förutsättning att det finns ett distriktsförbund med engagemang.
Jag kan ju bara konstatera att det för UpplandsCF är ännu svårare att rekrytera styrelsefolk än vad det är
>Silva
Visst, att börja bearbeta distriktsförbunden är nog en bra väg att gå under förutsättning att det finns ett distriktsförbund med engagemang.
Jag kan ju bara konstatera att det för UpplandsCF är ännu svårare att rekrytera styrelsefolk än vad det är
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 15:46Eftersom motionskalender verkar vara det bästa som hänt motionscykling på länge så blev jag lite intresserad av vad det är.
http://www.scf.se/search.asp?cl=x&ar=x&pa=x&xStr=motionskalender
Fanns en punkt i den Motionskommitténs verksamhetsplan men tycker
Eftersom motionskalender verkar vara det bästa som hänt motionscykling på länge så blev jag lite intresserad av vad det är.
http://www.scf.se/search.asp?cl=x&ar=x&pa=x&xStr=motionskalender
Fanns en punkt i den Motionskommitténs verksamhetsplan men tycker
Quote from Lena O on 31 October 2008, 16:01Det är inte endast mot Garry vi ska ställa frågor om att få ordning på disktrikterna. Utan HELA scf styrelse, av vilket Garry är en.
Just denna typ av diskussion som händer här vill inte SCF har något att göra med.
De sade det själv på D&F träffen i Väste
Det är inte endast mot Garry vi ska ställa frågor om att få ordning på disktrikterna. Utan HELA scf styrelse, av vilket Garry är en.
Just denna typ av diskussion som händer här vill inte SCF har något att göra med.
De sade det själv på D&F träffen i Väste
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 16:26Det är inte SCF:s uppdrag att arbeta med motionscykel utan att skapa förutsättningar för de med tävlingslicens att tävla.
Föreningarna väljer distrikstombud och distrikten har X antal ombud efter antal licensierade cyklister.
Vill någon köra i korpen ell
Det är inte SCF:s uppdrag att arbeta med motionscykel utan att skapa förutsättningar för de med tävlingslicens att tävla.
Föreningarna väljer distrikstombud och distrikten har X antal ombud efter antal licensierade cyklister.
Vill någon köra i korpen ell