Quote from Emma Sjöberg on 30 October 2008, 10:36Mr Jones... Jag tycker du handlar väldigt ädelt...
"Silva. Vi jobbar vidare men det är många olika viljor ut i landet. Ordförande hoppade av eftersom en enig styrelsen tyckte att han borde göra det.
"Så skriver du... så här står det i protokollet..
"
Mr Jones... Jag tycker du handlar väldigt ädelt...
"Silva. Vi jobbar vidare men det är många olika viljor ut i landet. Ordförande hoppade av eftersom en enig styrelsen tyckte att han borde göra det.
"
Så skriver du... så här står det i protokollet..
"
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 10:38Jag tycker att både David, Silva och Gary Jones har rätt här. Informationen borde finnas på hemsidan (mycket gör det redan men det kan naturligtvis förbättras), det bör finnas mailadresser till varje förening (det finns det) dit föreningsinformation bör g
Jag tycker att både David, Silva och Gary Jones har rätt här. Informationen borde finnas på hemsidan (mycket gör det redan men det kan naturligtvis förbättras), det bör finnas mailadresser till varje förening (det finns det) dit föreningsinformation bör g
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 10:44Man ska inte behöva vara en medlem för att få informationen. Steget till att se sig själv som en cyklist för att åka ett motionslopp är för mycket för vissa personer. Jag kan skicka ut till 4000 personer, och jag pushar för medlemskap i ck.se . Jag ska po
Man ska inte behöva vara en medlem för att få informationen. Steget till att se sig själv som en cyklist för att åka ett motionslopp är för mycket för vissa personer. Jag kan skicka ut till 4000 personer, och jag pushar för medlemskap i ck.se . Jag ska po
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 10:44Garry: Eftersom det inte fungerar med SCF:s hemsida så bör det lösas genom små enkla maktmedel.
500:- i böter om inte Inbjudan är på SCF:s hemsida två veckor innan sista anmälningsdag
500:- i böter om inte PM/startlista är på SCF:s hemsida tre dagar efter
Garry: Eftersom det inte fungerar med SCF:s hemsida så bör det lösas genom små enkla maktmedel.
500:- i böter om inte Inbjudan är på SCF:s hemsida två veckor innan sista anmälningsdag
500:- i böter om inte PM/startlista är på SCF:s hemsida tre dagar efter
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 10:50Tror nog att böter skulle ha motsatt effekt... David, har du varit engagerad i någon förening någon gång?
Tror nog att böter skulle ha motsatt effekt... David, har du varit engagerad i någon förening någon gång?
Quote from Emma Sjöberg on 30 October 2008, 10:53David har en poäng, men samtidigt är väl det ett helt annat problem eller?
Finns det regler om att det ska publiceras via scfmailen och deras sida? Eller räcker det med att publicera det på den egna hemsidan?
David har en poäng, men samtidigt är väl det ett helt annat problem eller?
Finns det regler om att det ska publiceras via scfmailen och deras sida? Eller räcker det med att publicera det på den egna hemsidan?
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 11:07Det är vad du tror, Linus.
Ja, det har jag.
Det är vad du tror, Linus.
Ja, det har jag.
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 11:11Varför ska det publiceras på den egna hemsidan i första hand?
SCF har betalat stora belopp för den hemsidan och den ska utnyttjas till att var ett skyltfönster för svensk cykel.
Går någon in och vill sponsra tävlingar eller förbundet så hittar de en hemsi
Varför ska det publiceras på den egna hemsidan i första hand?
SCF har betalat stora belopp för den hemsidan och den ska utnyttjas till att var ett skyltfönster för svensk cykel.
Går någon in och vill sponsra tävlingar eller förbundet så hittar de en hemsi
Quote from j sollerman on 30 October 2008, 13:12De är väl perfekt att ha alla tävlingsresultat samlade på ett ställe. Och vad vore bättre ställe än scf?
30.000 guldmedlemmar, någon mer än jag som tror att de inte kommer hända?
De är väl perfekt att ha alla tävlingsresultat samlade på ett ställe. Och vad vore bättre ställe än scf?
30.000 guldmedlemmar, någon mer än jag som tror att de inte kommer hända?
Quote from Emma Sjöberg on 30 October 2008, 13:13Kalle... starta en omröstning... 😉
Kalle... starta en omröstning... 😉