Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelÅrets Motionslopp 2008
You need to log in to create posts and topics.

Hej Silva.

"Menar du att jag har röstat på något genom att ge betyg? Jag trodde det var vad JAG tyckte om loppet... "

Om du har varit inne här och reggat. Så har du röstat.

http://www.cykelklubben.se/cykelklubben/members/motionslopp/

Så här står det d

Med tanke på vad det kostade att ta fram SCF:s hemsida så är det den som ska användas.
Börja med att lägga in resultatlistan från SM och sedan resterande resultatlistor från årets tävlingar.
SCF ska se till att inbjudningar, pm, startlistor och resultatli

Fredrik - Se möjligheterna, inte problemen..... Om vi hjälpas åt och ansluter oss till detta KAN det gå. I Storbritainien har vi något liknande och det ger mycket stöd till British Cycling. Genom detta fick man nu 25 stycken CYKEL OS Guldmedaljer 2008.

Om CK.se fixar några velodromer ska jag fundera på att bli guldmedlem men absolut inte annars. Jag lägger de pengarna på min licens istället.

blev lite rörigt men har jag fattat rätt: upp till 30.000 guld = noll kr till SCF?

Hej Leif
Inte i rena pengar, nej. Men cykelklubben.se har bra erbjudande som kan locka fler personer till fler lopp. Omsättning kring svensk cykel växer, det borde vara intressant.

Framförallt är det så här. SCF väljer en styrelse och man agerar efter b

Vem är det som (egentligen) försöker sätta demokratins spelregler ur funktion?

Fredrik. Jag tolkar inte kod. Har du något att säga, säg det. Demokratin inom idrotten är när alla samsas om de beslut som tas.

Exempel /påhittat/

Min förening vill lägga ner en kort sträcka i VasaTrampet. Jag säger nej. Vi röstar om det i styrelsen dä

Garry:
Det var bra att du kom in hit och förklarade hur det går till.
MEN att argumentera med människor utan vision, som bara tänka på sig själv i alla lägen och har inte en iota empati i kroppen?
Diskutera inte sådant med människor som vill bara se prob

Det hade det varit någon på kansliet då i alla fall.