Quote from Mats Andersson on 11 October 2008, 12:26Härligt att se att du läste hela mitt inlägg Leif...
Härligt att se att du läste hela mitt inlägg Leif...
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 12:31sen Christer har jag faktiskt inte haft möjlighet att kolla hur omröstningen går till för jag är ju inte medlem i CK.se 🙂
sen Christer har jag faktiskt inte haft möjlighet att kolla hur omröstningen går till för jag är ju inte medlem i CK.se 🙂
Quote from Mats Andersson on 11 October 2008, 12:35Jag har beskrivit det i ett inlägg tidigare i den här diskussionen. Skumläsning rockar, inte sant...? 😉
Jag har beskrivit det i ett inlägg tidigare i den här diskussionen. Skumläsning rockar, inte sant...? 😉
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 12:43suddat
suddat
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 12:47summan av min kardemumma:
gillar Ck.se
gillar entrepenören Björn Stenberg
gillar inte lösningen med Årets Motionslopp
summan av min kardemumma:
gillar Ck.se
gillar entrepenören Björn Stenberg
gillar inte lösningen med Årets Motionslopp
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 14:49Det är klart ett problem att det krävs medlemskap i CK.se för att få rösta på Årets Motionslopp. Ingen annanstans i samhället skulle vi acceptera att valet att gå med i en organisation (Funbeat, CK.se, You name it) inte ska kunna ske frivilligt utan är et
Det är klart ett problem att det krävs medlemskap i CK.se för att få rösta på Årets Motionslopp. Ingen annanstans i samhället skulle vi acceptera att valet att gå med i en organisation (Funbeat, CK.se, You name it) inte ska kunna ske frivilligt utan är et
Quote from j sollerman on 12 October 2008, 12:48stenberg får vara med i aftonbladet
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/anrell/floskeltoppen/article3520240.ab
stenberg får vara med i aftonbladet
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/anrell/floskeltoppen/article3520240.ab
Quote from Mats Andersson on 12 October 2008, 13:02Hehe. Den var bra 🙂
Hehe. Den var bra 🙂
Quote from Lena O on 12 October 2008, 13:45Thomas:
För att rösta i valet måste du vara folkbokförd i sverige inte sant?
Typ Medlemskap i sverige. (Fast inte ens det räcka för alla val)
Då jag kan hålla med att det kan verka konstigt att ck.se håller i nyckeln till detta, jag tror att merparten av
Thomas:
För att rösta i valet måste du vara folkbokförd i sverige inte sant?
Typ Medlemskap i sverige. (Fast inte ens det räcka för alla val)
Då jag kan hålla med att det kan verka konstigt att ck.se håller i nyckeln till detta, jag tror att merparten av
Quote from j sollerman on 12 October 2008, 16:44De är 5000 med i gruppen cykel här på funbeat, kanske så att nästa år är de här som omröstningen hålls =)
De är 5000 med i gruppen cykel här på funbeat, kanske så att nästa år är de här som omröstningen hålls =)