Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningÄreVarvet 08
You need to log in to create posts and topics.

Äras dom som förtjänar det, men även dom andra också!

Nu är det efter GöteborgsVarvet som börjar här!

Gick in på 2:02:23 - ej nöjd med tiden, hade velat komma under 2 h. Får skylla på en begynnande förkylning plus att det var så trång i min startgrupp. Kändes som om jag fick springa om folk hela tiden. I slutet var jag så trött att jag inte brydde mig att

Jättebra Louise. Grattis!!!
Det är jobbigt ur dom bakre leden men med din tid får du bättre position nästa år.
Och med förkylning och allt.
Grattis!!!
🙂 🙂

Jag hade hur kul som helst, första gången på varvet men det lär bli fler gånger!

Jag persade, med några minuter, kom in på va 1:55 som jag är supernöjd med!

Jag kanske vann en annan tävling dock "hitta och heja på flest funbeatare" 😉 Jag hade som egen

Nöjd med min tid på 2.11 - näst bästa tiden som jag har sprungit GV på.. jag blev dunkad en gång av en funbeatare men lyckades inte hitta några att springa ikapp själv. Det måste innebära att jag höll undan rätt bra. 🙂 Kul var det!

Kom in på 1:50:41 och skall väl inte påstå att jag är direkt nöjd för målet var ju 1:45.
Höll dock tempot (5 min/km) i 12 km innan det blev ridå och knapp styrfart i mål.
Känns ändå lite ok för jag spände verkligen bågen och lyckades hålla tempot 5 km län

Jag stod uppe på Götaälvbron och hejade.. Försökte spana efter löpare i funbeattröjor, men jag såg inte en enda 🙁 . Måste säga att det är väldigt svårt att se folk man känner från åskådarplats. Såg tex bara 2 av ca 10 som jag lovat heja lite extra på. F

Missade målet med 1:40, 1:56:40 ungefär blev tiden. Ändå en förbättring på en kvart sen förra året och det kändes mycket bättre. Var relativt pigg och kunde hålla bra tempo större delen av loppet, bara sista kilometern som var riktigt tung när jag hade fö

Jag kom in på 2:02:06 och det är jag nöjd med eftersom jag bara kunnat springa 7,5 km de senaste 3 veckorna. Tack för peppen Karin och alla andra glada funbeatare som hejade på mig. Det kändes görbra! Tyvärr drack jag dåligt så jag säckade ihop och fick f

Grattis till alla som kom runt. Deltog i årets varv som funktionär, först en bit efter starten för de första startgrupperna (tom startgrupp 5) sedan strax efter 20 km. Lyckades bara se en funbeatare. Någon som vet med sig att han passerade 20 km strax för