Quote from Kicki Ing on 18 May 2008, 10:07Jag sprang mitt första varv på 2:14 och får vara nöjd med den kilometertiden har jag hållit när jag tränat också... Eftersom allt var nytt och jag startade från sista led var ambitionen att inte gå utan springa (jogga) hela tiden och det klarade jag, utom
Jag sprang mitt första varv på 2:14 och får vara nöjd med den kilometertiden har jag hållit när jag tränat också... Eftersom allt var nytt och jag startade från sista led var ambitionen att inte gå utan springa (jogga) hela tiden och det klarade jag, utom
Quote from Fredric Lagerström on 18 May 2008, 10:281:38:44. 🙂
Nytt pers och drömgränsen 1:40 nådd! 🙂 Men nu e jag stum o krum 🙂
Spanade efter funbeattröjor när jag sprang runt och värmde. Såg ingen men
det var ju en upplevelse med dessa tusentals löpare som sprang kors och tvärs innan loppet.Grat
1:38:44. 🙂
Nytt pers och drömgränsen 1:40 nådd! 🙂 Men nu e jag stum o krum 🙂
Spanade efter funbeattröjor när jag sprang runt och värmde. Såg ingen men
det var ju en upplevelse med dessa tusentals löpare som sprang kors och tvärs innan loppet.
Grat
Quote from Christer Heinbäck on 18 May 2008, 10:401:41:14 är jag jättenöjd med!
Sprang på 2:01 2006 och 1:51 förra året.
Alltså putsat PB med 10 minuter varje år. Så här kan det ju inte fortstätta. 😀Grattis till alla för genomfört lopp.
Bra väder även om det blåste lite kallt på sina ställen så var d
1:41:14 är jag jättenöjd med!
Sprang på 2:01 2006 och 1:51 förra året.
Alltså putsat PB med 10 minuter varje år. Så här kan det ju inte fortstätta. 😀
Grattis till alla för genomfört lopp.
Bra väder även om det blåste lite kallt på sina ställen så var d
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 10:42Nöjd med tanke på senaste tidens träning. Gick ut i 4 min fart. Höll i 13-14 km. Sackade sedan något, som väntat. Mådde bra och kände mig ändå pigg hela vägen. I mål på 1.26.54.
Nöjd med tanke på senaste tidens träning. Gick ut i 4 min fart. Höll i 13-14 km. Sackade sedan något, som väntat. Mådde bra och kände mig ändå pigg hela vägen. I mål på 1.26.54.
Quote from ellen olsson on 18 May 2008, 10:43> Alltså putsat PB med 10 minuter varje år. Så här kan det ju inte fortstätta.
Säg inte så. Jag tänkte så efter mina två första tvåtimmarsputsningar på Vasaloppet och då gick det åt h-e. Om jag istället tänkt positivt så kanske jag hade haft banrekordet
> Alltså putsat PB med 10 minuter varje år. Så här kan det ju inte fortstätta.
Säg inte så. Jag tänkte så efter mina två första tvåtimmarsputsningar på Vasaloppet och då gick det åt h-e. Om jag istället tänkt positivt så kanske jag hade haft banrekordet
Quote from Christer Heinbäck on 18 May 2008, 10:56Ja, det kommer ju bli svårare o svårare att komma ner i tider.
Igår hade jag inte tänkt springa så fort. Bara under 1:51 tänkte jag o sprang så det kändes avslappnat o bra. Och under 1:51 kom jag! 🙂 Höll ett öga på min nya GF 405 som hjälpte mig hålla
Ja, det kommer ju bli svårare o svårare att komma ner i tider.
Igår hade jag inte tänkt springa så fort. Bara under 1:51 tänkte jag o sprang så det kändes avslappnat o bra. Och under 1:51 kom jag! 🙂 Höll ett öga på min nya GF 405 som hjälpte mig hålla
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 11:23Grattis allihopa och
GRATTIS Aadu till nytt pers!!!
Grattis allihopa och
GRATTIS Aadu till nytt pers!!!
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 11:38Instämmer med föregående!
Instämmer med föregående!
Quote from ellen olsson on 18 May 2008, 11:41Grattis allihop!
...och en känga till GV-organisationen för den usla tekniska lösning de valt för en tämligen välbesökt webbsajt!
Grattis allihop!
...och en känga till GV-organisationen för den usla tekniska lösning de valt för en tämligen välbesökt webbsajt!
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 11:42Då var varvet avklarat. Klockan stanna på2.10.29..får väl känna mej nöjd med tanke på mina skavanker som jag har. Kroppen känns fantastiskt pigg 🙂 . Det enda är en ömmande tånagel. Grattis till alla. Visst är vi bäst 😉 . Kram
Håller med om att det är
Då var varvet avklarat. Klockan stanna på2.10.29..får väl känna mej nöjd med tanke på mina skavanker som jag har. Kroppen känns fantastiskt pigg 🙂 . Det enda är en ömmande tånagel. Grattis till alla. Visst är vi bäst 😉 . Kram
Håller med om att det är