Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 18:331:37:40 från 10 startled. Sprang förmodligen 1km längre för att sicksacka sig fram, men det gick faktiskt bättre änn vad jag trodde från en så sen start. Känner dock av LU50k mer än vad jag trodde. 2 Veckor kvar till SM på den tiden skall jag hinna med et
1:37:40 från 10 startled. Sprang förmodligen 1km längre för att sicksacka sig fram, men det gick faktiskt bättre änn vad jag trodde från en så sen start. Känner dock av LU50k mer än vad jag trodde. 2 Veckor kvar till SM på den tiden skall jag hinna med et
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 20:19Någon annan än jag som tyckte att det var jättetrångt att ta sig fram. Startade i grupp 10. Förlorade nog lätt 2-3 min på att man fick sicksacka sig fram.
Någon annan än jag som tyckte att det var jättetrångt att ta sig fram. Startade i grupp 10. Förlorade nog lätt 2-3 min på att man fick sicksacka sig fram.
Quote from Viktor Wrede on 18 May 2008, 20:29Min fotpod visade på 22 km och den brukar mäta MKT korrekt så lite zick-zackande blev det nog men, men...jag trodde det skulle vara trängre än vad det var.
Min fotpod visade på 22 km och den brukar mäta MKT korrekt så lite zick-zackande blev det nog men, men...jag trodde det skulle vara trängre än vad det var.
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 20:461:55:23 på mitt första lopp.
Helt ok tid, hade kunnat springa snabbare men ville inte springa slalom. Njöt av loppet istället, sprang större delen av sträckan med ett stort leende på läpparna. Njöt av orkestrarna - ett STORT tack till er, fick mer energi
1:55:23 på mitt första lopp.
Helt ok tid, hade kunnat springa snabbare men ville inte springa slalom. Njöt av loppet istället, sprang större delen av sträckan med ett stort leende på läpparna. Njöt av orkestrarna - ett STORT tack till er, fick mer energi
Quote from Olof Robertson on 18 May 2008, 20:51Åh jag är grymt imponerad av alla er som deltagit - och avis (H) Låter helt underbart! Nästa år så ska jag minsann delta jag me! 😀
BRA JOBBAT ALLA!! (hv)(L)(t+)
Åh jag är grymt imponerad av alla er som deltagit - och avis (H) Låter helt underbart! Nästa år så ska jag minsann delta jag me! 😀
BRA JOBBAT ALLA!! (hv)(L)(t+)
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 21:00Jag är också väldigt nöjd, 2:29:01 och jämn som en klocka genom loppet. Sprang bara några sekunder snabbare på de första kilometrarna jämfört med de sista.
Väldigt trevligt lopp, mycket folk och fest. Såg också de där skyltarna Per pratar om, log lite f
Jag är också väldigt nöjd, 2:29:01 och jämn som en klocka genom loppet. Sprang bara några sekunder snabbare på de första kilometrarna jämfört med de sista.
Väldigt trevligt lopp, mycket folk och fest. Såg också de där skyltarna Per pratar om, log lite f
Quote from Gabriella Säfström on 18 May 2008, 21:00Min fotpod visade 21,1 km. Otroligt, första gången den stämde så bra. 1.35 från startled 7 innebar massor med kryssande (t+).
Min fotpod visade 21,1 km. Otroligt, första gången den stämde så bra. 1.35 från startled 7 innebar massor med kryssande (t+).
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 21:06Spanade efter Funbeatare hela vägen men såg inte en enda - trots att jag startade i Funbeat-täta startgrupp 10. Problemet var väl delvis att nummerlapparna dolde den stora loggan fram och att den lilla loggan på ryggen är lite för diskret. Till nästa år f
Spanade efter Funbeatare hela vägen men såg inte en enda - trots att jag startade i Funbeat-täta startgrupp 10. Problemet var väl delvis att nummerlapparna dolde den stora loggan fram och att den lilla loggan på ryggen är lite för diskret. Till nästa år f
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 21:55Som man såg i tråden innan göteborgsvarvet så ångrade sig många av oss funbeatare i startgrupp 10 och tog andra kläder istället. Jag såg 4 med funbeat T-shirts men minst 50 med samma craft T-shirt fast utan fb märket.
Om man inte bryr sig så mycket om ti
Som man såg i tråden innan göteborgsvarvet så ångrade sig många av oss funbeatare i startgrupp 10 och tog andra kläder istället. Jag såg 4 med funbeat T-shirts men minst 50 med samma craft T-shirt fast utan fb märket.
Om man inte bryr sig så mycket om ti
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 22:18Förmodligen startgrupp 2 eller 3.
Förmodligen startgrupp 2 eller 3.