Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningÄreVarvet 08
You need to log in to create posts and topics.

Ah låter ju bra. Gissar att jag kommer bli av med det mesta av slalom momenten till nästa år då (t+)

Partygänget i Majorna var där förra året också - när jag sprang förbi så försökte de langa varmkorv och öl till oss som sprang förbi. Jag sprang i en klunga med säkert 5-10 danskar i Danmark-tshirts och väntade mig nog att någon av dem skulle nappa på erb

För grupp 2 i år så räckte det med att ha gjort 1:40, så 1:36 borde absolut räcka till grupp 2 nästa år.

Jag sprang i 2an på 1 41.29 från förra året. Tror 1.36 kan vara gränsfall till 1b. ?

hade 1.38.30 förra året o start nr 4500 så närmare 1b för din del
jäkla skillnad framme i 2an mot 11an förra året. hade i min vildaste fantasi trott på 1.35 har vart mkt cykling på sistånde o mkt lite löpning. men tokstartar o håller ett bra tempo även om

Mitt första Gbg-varv (ja, faktiskt mitt första lopp någonsin 🙂 slutade på 1.51.48 från startgrupp 14.
Det blev väldigt trångt sista 4 km så nästa år hoppas jag kunna kapa några minuter till.
Och med lite bättre träning kanske benen inte stumnar lika myck

Woahh vilken debut! Grattis!!

Ett litet bevis på att det aldrig är för sent att börja springa!!
/40-åringen 😉

Kul att det gick så bra för alla! Jag hade jätteroligt! 🙂

Och att jaga funbeatare tyckte jag mest var kul, det var alltså ingen tävling att springa OM nån, utan mer ifatt för att kunna heja lite! Hoppas det peppade, för det fick iaf mig piggare!
Fler F

Vad kan vi räkna med för startgrupp nästa år, vi som sprang på 1.52-1.55?
6 eller 7?