Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 07:04Underbar publik (t+) (t+)
Tyckte att banan svalde oftast 45´000 löpare. Flaskhalsarna visste jag eftersom jag hade cyklat banan. Dock kunde tagit bort vätskekontrollen vid 19. Jag vill ha lagom trångt, det ger en enorm känsla. Jämför med Lerumsloppet där
Underbar publik (t+) (t+)
Tyckte att banan svalde oftast 45´000 löpare. Flaskhalsarna visste jag eftersom jag hade cyklat banan. Dock kunde tagit bort vätskekontrollen vid 19. Jag vill ha lagom trångt, det ger en enorm känsla. Jämför med Lerumsloppet där
Quote from Camilla Höög on 19 May 2008, 07:21Duscharna och ombytet för nr 1-24000 fungerade bra. Lite trångt vid duschen, men max 2 i kö på varje vad jag såg och vattnet hade bra värme. Lite dåligt tryck i duscharna om jag ska klaga på något 🙂
I startgrupp 2 var det inte trångt utan allt flöt på
Duscharna och ombytet för nr 1-24000 fungerade bra. Lite trångt vid duschen, men max 2 i kö på varje vad jag såg och vattnet hade bra värme. Lite dåligt tryck i duscharna om jag ska klaga på något 🙂
I startgrupp 2 var det inte trångt utan allt flöt på
Quote from Christer Heinbäck on 19 May 2008, 08:06"Vad kan vi räkna med för startgrupp nästa år, vi som sprang på 1.52-1.55?
6 eller 7?"Jag sprang på 1:51 förra året och startade i grupp 4 i lördags.
"Vad kan vi räkna med för startgrupp nästa år, vi som sprang på 1.52-1.55?
6 eller 7?"
Jag sprang på 1:51 förra året och startade i grupp 4 i lördags.
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 08:17Det låter ju lovande!
Men det är klart, antalet deltagare har ju ökat - och så även andelen som springer snabbare än 1.52...
Kanske kan hoppas på grupp 5/6! Det är klart bättre än grupp 14 🙂
Det låter ju lovande!
Men det är klart, antalet deltagare har ju ökat - och så även andelen som springer snabbare än 1.52...
Kanske kan hoppas på grupp 5/6! Det är klart bättre än grupp 14 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 09:03Startade i grupp 14 och var från början förvånad att det inte var så trångt. Men från och med uppfarten till Älvsborgsbron och hela vägen in i mål så blev det bara mer och mer slalomkörning. Tråkigt att det bara verkade vara de som sprang fortare änn andr
Startade i grupp 14 och var från början förvånad att det inte var så trångt. Men från och med uppfarten till Älvsborgsbron och hela vägen in i mål så blev det bara mer och mer slalomkörning. Tråkigt att det bara verkade vara de som sprang fortare änn andr
Quote from Fredric Lagerström on 19 May 2008, 09:39Jadå mellantiderna läggs ut på varvets hemsida om ett tag. Nån vecka kanske.
Jag kände mej klart priviligerad som sprang i gr2. Det var kul att kolla in dom sammanbitna elitlöparna innan start. Sedan var det rent och fint vid alla vattenkontroller. Ingen
Jadå mellantiderna läggs ut på varvets hemsida om ett tag. Nån vecka kanske.
Jag kände mej klart priviligerad som sprang i gr2. Det var kul att kolla in dom sammanbitna elitlöparna innan start. Sedan var det rent och fint vid alla vattenkontroller. Ingen
Quote from Camilla Höög on 19 May 2008, 09:41På sidan för mellantider så står det att årets mellantider kommer under veckan:
http://www.goteborgsvarvet.se/goteborgsvarvet/sv/resultat/Mellantider/Mellantider.htm
På sidan för mellantider så står det att årets mellantider kommer under veckan:
http://www.goteborgsvarvet.se/goteborgsvarvet/sv/resultat/Mellantider/Mellantider.htm
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 09:45Tippade att jag skulle springa på 1,44,01 och sprang på 1,43,57 så jag är nöjd med tippningen loppet däremot är jag något missnöjd med då jag klappade igenom strax innan 19 km och tappade ett par minuter sista kilometerna.
Men som övriga har sagt mycket
Tippade att jag skulle springa på 1,44,01 och sprang på 1,43,57 så jag är nöjd med tippningen loppet däremot är jag något missnöjd med då jag klappade igenom strax innan 19 km och tappade ett par minuter sista kilometerna.
Men som övriga har sagt mycket
Quote from Therese Linner on 19 May 2008, 09:54Ja, Volvogruppen...Hur snabb måste man ha varit för att starta innan volvogruppen?
Ja, Volvogruppen...Hur snabb måste man ha varit för att starta innan volvogruppen?
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 10:08Jaadu, jag startade i grupp 10 och är väl inte stans snabbaste löpare men jag rundade ett antal Volvoiter, brandmän och nån militärklädd snubbe så bara för att det finns en grupp för en del och den startar tidigt betyder det inte att de springer snabbt. :
Jaadu, jag startade i grupp 10 och är väl inte stans snabbaste löpare men jag rundade ett antal Volvoiter, brandmän och nån militärklädd snubbe så bara för att det finns en grupp för en del och den startar tidigt betyder det inte att de springer snabbt. :