Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningÄreVarvet 08
You need to log in to create posts and topics.

Vet ej säkert men tror grupp 5-6 Louise. Ett kanonläge jämnfört med gr 10.

Jag tycker att ni alla ska anmäla er till E6an-loppet som går av stapeln 14 juni. Finns både 21 och 10 km..
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=179359

Sprang varvet för första gången på tiden 1:45:31 och hade (för?) mycket krafter kvar när jag gick i mål. Det var mycket lättare än jag trodde och jag kan inte påstå att det var överdrivet jobbigt någonstans avseende bansträckningen. Vad som däremot var ir

Oj, slant visst på tangentbordet. Snabbfil på vänster sida menar jag förstås. 😀

Mitt första g-varv 1:48 hade ju hoppats på under 1:45 men förkylningen som kom på mån hade inte släppt än så jag hoppas att nästa år pressa ner tiden lite 🙂 Det vart lite trångt sista biten trodde att det mest skulle vara i början...Men det va ett roligt

Kalle: Jag stod vid vattenbordet på Avenyn (16 km).
Jag kommer inte ihåg alla jag hejade på, men många funbeatare var det.

Efter att min make hade sprungit förbi, gick jag o polarn och satte oss på en restaurang och pimplade vin. Då måste jag ha missat

Förstår problemet!

Fast jag måste även säga att det var extremt många som sprang fort på höger sida och gjorde det väldigt svårt för de som sprang långsammare. Jag höll på att falla flera gånger för att det var folk som helt plötsligt hoppade fram fram

Jag upplevde samma sak som dig Sofia. De som knuffades mest när de skuttade in framför mig så jag höll på att snubbla kom just från högerkanten. En karl körde armbågen hårt i sidan på mig när han vräkte sig förbi, det kändes inte så kul. Men överlag tyck