Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningÄreVarvet 08
You need to log in to create posts and topics.

Kan bli så att Volvo köper hela loppet och tvingar oss alla att springa iförda volvotröjor.... i bomull. 😉

Det vore förvisso en ganska häftig syn, en våg av tiotusentals identiskt klädda löpare som väller fram 😀

Mao ze dong hade gillat iden 🙂

Kommer att se ut som Essingeleden en vardagsmorgon mao 🙂

Vårat företag har köpt in tröjor som vi alla ska springa blodomloppet i... klassiska tenniströjor med krage (#)

Det får väl gå ändå med en UA tröja under, sen är det ju bara 5 km men jag ska snacka med någon och höra om dom inte kan kosta på funktionströ

Jag stod precis innan vattnet vid 16 km och hejade fram alla funbeatare med tröjor som jag såg!!

Stackars löpare 1473 (Niclas Norrlén), jag skrek nog honom rakt in i örat! Förlåt, men jag blev så glad när jag såg en funbeat-tröja så långt fram!!

Tina, då stod nog du och min make vid samma ställe. Gud vad trött jag var där. Jag var helt färdig! Funbeattröja hade jag och var nog tröttast vid 16 km... Tack och lov langade maken lite resorb till mig.

Fick till 1,27,15 så jag sänkt mig med 9 min .-)

Om jag hade 2:02:22 vad för grupp kan jag hamna i nästa år? Startade i gr. 10 i år.

Körde idag ett första löppass efter varvet. Kändes fortsatt bra och avverkade 10,2 km i samma tempo som på varvet 4,45/km.

Skall man kanske ta och våga anmäla sig till Lidingöloppet framöver, terräng passar nog min löpstil bättre än asfalt egentligen. Ha