Quote from Fredric Lagerström on 19 May 2008, 10:53Kan bli så att Volvo köper hela loppet och tvingar oss alla att springa iförda volvotröjor.... i bomull. 😉
Kan bli så att Volvo köper hela loppet och tvingar oss alla att springa iförda volvotröjor.... i bomull. 😉
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 11:00Det vore förvisso en ganska häftig syn, en våg av tiotusentals identiskt klädda löpare som väller fram 😀
Det vore förvisso en ganska häftig syn, en våg av tiotusentals identiskt klädda löpare som väller fram 😀
Quote from Fredric Lagerström on 19 May 2008, 11:04Mao ze dong hade gillat iden 🙂
Mao ze dong hade gillat iden 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 11:04Kommer att se ut som Essingeleden en vardagsmorgon mao 🙂
Kommer att se ut som Essingeleden en vardagsmorgon mao 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 11:23Vårat företag har köpt in tröjor som vi alla ska springa blodomloppet i... klassiska tenniströjor med krage (#)
Det får väl gå ändå med en UA tröja under, sen är det ju bara 5 km men jag ska snacka med någon och höra om dom inte kan kosta på funktionströ
Vårat företag har köpt in tröjor som vi alla ska springa blodomloppet i... klassiska tenniströjor med krage (#)
Det får väl gå ändå med en UA tröja under, sen är det ju bara 5 km men jag ska snacka med någon och höra om dom inte kan kosta på funktionströ
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 12:57Jag stod precis innan vattnet vid 16 km och hejade fram alla funbeatare med tröjor som jag såg!!
Stackars löpare 1473 (Niclas Norrlén), jag skrek nog honom rakt in i örat! Förlåt, men jag blev så glad när jag såg en funbeat-tröja så långt fram!!
Jag stod precis innan vattnet vid 16 km och hejade fram alla funbeatare med tröjor som jag såg!!
Stackars löpare 1473 (Niclas Norrlén), jag skrek nog honom rakt in i örat! Förlåt, men jag blev så glad när jag såg en funbeat-tröja så långt fram!!
Quote from Therese Linner on 19 May 2008, 13:16Tina, då stod nog du och min make vid samma ställe. Gud vad trött jag var där. Jag var helt färdig! Funbeattröja hade jag och var nog tröttast vid 16 km... Tack och lov langade maken lite resorb till mig.
Tina, då stod nog du och min make vid samma ställe. Gud vad trött jag var där. Jag var helt färdig! Funbeattröja hade jag och var nog tröttast vid 16 km... Tack och lov langade maken lite resorb till mig.
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 15:54Fick till 1,27,15 så jag sänkt mig med 9 min .-)
Fick till 1,27,15 så jag sänkt mig med 9 min .-)
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 17:58Om jag hade 2:02:22 vad för grupp kan jag hamna i nästa år? Startade i gr. 10 i år.
Om jag hade 2:02:22 vad för grupp kan jag hamna i nästa år? Startade i gr. 10 i år.
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 18:35Körde idag ett första löppass efter varvet. Kändes fortsatt bra och avverkade 10,2 km i samma tempo som på varvet 4,45/km.
Skall man kanske ta och våga anmäla sig till Lidingöloppet framöver, terräng passar nog min löpstil bättre än asfalt egentligen. Ha
Körde idag ett första löppass efter varvet. Kändes fortsatt bra och avverkade 10,2 km i samma tempo som på varvet 4,45/km.
Skall man kanske ta och våga anmäla sig till Lidingöloppet framöver, terräng passar nog min löpstil bättre än asfalt egentligen. Ha