Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningÄreVarvet 08
You need to log in to create posts and topics.

Tycker faktiskt att de iskalla duscharna efteråt är en större arrangörsmässig katastrof, än att inte komma in på deras hemsidan dagen efter.

Hittade en rolig funktion på GT´s hemsida.

http://www.sportsim.com/splitsim/goteborg/goteborg.php

Bra jobbat allihop.
1:32:37 och PB för min del.
Håller med Fredrik, deras web är sunkig värre och det är ju lättare att fixa än varmvatten till alla.
Själv tyckte jag det var mycket bättre med utomhusduschen i år och promenaden på beachen/grusplanen, jämf

Jag sprang in på 1:40:03. Åkte hemifrån 4 på morgonen och kom hem 1 på natten.
Det var en otrolig skillnad att springa i år mot för förra året! Då stod jag sist i sista startled och fick springa ganska ryckigt. Nu stod jag nästan först och kunde hålla mit

Såg inga FB:are alls..var var ni??
sprang dock i min rosa tröja
det gick sådär..1.52.52. sämre än förra året men
jag har ju inte hunnit träna på samma sätt och öppnade nog
i lite för högt tempo för vid 17-18 km stumnade benen helt. Får vara
nöjd med a

vilat mig i form den senaste tiden vilket funkade sådär, kom i mål på 1:42:24.
hade problem med att ta mig fram i trängseln (som alla andra=).) men är nöjd då familjerekordet togs på första försöket.

Bra gjort alla som tog sig runt och även till åskådarn

Nu har jag äntligen fått mitt resultat från mitt första Göteborgsvarv: 2:11:14 med start från startled 11.

Veckan som har gått har jag ju varit sjuk med feber, nästäppa, hosta och halssvid...ingen höjdaruppladdning precis. Har varit rejält orolig över at

karin: kul tävling i tävling. synd jag inte hakade på dig en bit så hade min tid kanske blivit lite bättre, men är grymt nöjd ändå. Första varvet som jag tog mig runt utan att gå och kunde tom njuta av löpningen, stämning, väder och allt. Fick tom se en g

1:36:31 blev det för min del. Målet var under 1:40:00 så på det sättet gick det bra. Men var inte mycket som fungerade. Haft ont i halsen hela veckan och pulsen snittade ca 175 vilket är väldigt högt för mig. Kom upp i det direkt och höll mig där Normalt

Jag uttalar mig bara om det jag känner till. Att duschmöjligheterna var underdimensionerade kände jag inte till men det förvånar mig inte. Det brukar vara så för de flesta stora arrangemang.

Första loppet, 2.28. Målet var ju att komma runt och det gjorde jag ju. Lite väl långsamt kan ju tyckas så här i efterhand, jag var inte särskilt trött i slutet så jag ökade sista 2km.

Insåg att jag inte alls kan springa sådär långsamt, löpsteget blir