Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningÄreVarvet 08
You need to log in to create posts and topics.

Är nu tillbaka i Skåne efter utflykten till Göteborg, är både nöjd å missnöjd med dagen. Det va jättekul att springa men jag är lite missnöjd med tiden, vred till foten efter ca en tredjedel av loppet och hade ont i den så jag fick ta det lite lugnare str

1.36, pizza, en öl, kram från dottern och en massa glada tillrop under vägen - kan det bli bättre. Det var faktiskt första gången som jag njöt av stämmningen runt om. Fantastskt kul. tack till er alla som gjorde det.

Riktigt nöjd med 1:40:06 ifrån 15:e startled, 6 sekunder ifrån min drömtid idag. Faktiskt inte så trångt som jag trott de första 14 km, men efter Göta Älvbron och på Vasagatan in mot mål, var det inte roligt alls. Alldeles tjockt kändes det som, där rök n

Jag sprang mitt första Gbg-varv och fick tiden 1h 43min 8s. Det är jag nöjd med, men det var väldigt bökigt(startade i startgrupp 12) å sen var jag tvungen att pinka efter 8km. Nästa år ska jag komma under 1h 40min!

Hade ett ASROLIGT varv och kom in på 1:57:15 fast jag inte tänkt springa så fort. Massor av fol, musik och medlöpare fixade det åt mej! Vill tillbaka nästa år! Såg bara 1 FB men han sprang desto fortare :D!!

Det blev till slut 1:37:44 vilket får vara godkänt även om jag siktade på något bättre. Förbättring med 5 minuter sen förra året.

Tycker att det var en fantastisk dag. Nästan perfekt löpväder och en otrolig stämning runt banan, tack till alla er som hejade och alla band som spelade. Kom i mål på 1:41:23 vilket var bättre än de 1:45:00 som jag siktade på så jag är nöjd 🙂

Helnöjd med mina 1:45:23 trots att jag missade målsättningen under 1:45. Men bra med tanke på att jag varit rejält förkyld och nästan inte kunnat träna något de sista två veckorna före varvet. Idealiska förhållanden! Vädergudarna var verkligen med oss!

Utmaningen fixad! 2:16:20
Svårta att hålla igen i början, när alla sprang förbi. Belöningen kom efter 2:a bron med fresha ben. Känslan när man passerar fler än som springer om en är grym. Insåg vid 15 km att jag låg på 6½ tempo. Så jag växlade från UNDER

2:07:39. Verkligen inte återhämtad efter Lidingö 50K. (och de senaste månadernas maror). Kämpade tappert och fick nytt personligt banrekord med 5 minuter, men något nytt pers på halvmaran blev det inte. Lätt de första 5 km men nerför Älvsborgsbron fick ja