Quote from Zsuzsi Zsédely on 26 August 2012, 17:21Halvmara känns helt OK! Väntar med spänning, hänger som en hök här, för att se när Fredrika kommer med mer info! 😀
Halvmara känns helt OK! Väntar med spänning, hänger som en hök här, för att se när Fredrika kommer med mer info! 😀
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 17:31Kör Vintermaran den helgen i år, men klart intresserad av att se vad det kan bli av detta lysande (häpp) uppslag 2013!
Kör Vintermaran den helgen i år, men klart intresserad av att se vad det kan bli av detta lysande (häpp) uppslag 2013!
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 17:56Jag är också riktigt sugen inför nästa år.
Jag är också riktigt sugen inför nästa år.
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 20:57Var är start/mål? Genom vilka byar springer vi?
Hoppas vara rehabad o att halvmara finns i utbudet. 🙂
Var är start/mål? Genom vilka byar springer vi?
Hoppas vara rehabad o att halvmara finns i utbudet. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 21:04Inlagt i kalendern. Räkna med mig. Både iår och nästa år 🙂
Inlagt i kalendern. Räkna med mig. Både iår och nästa år 🙂
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 12:09Sådärja, inlagt i kalendern och perfekt med en mara en månad innan 24-timmars på Bislett!
Sådärja, inlagt i kalendern och perfekt med en mara en månad innan 24-timmars på Bislett!
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 14:02jag blir helt klart sugen!
jag blir helt klart sugen!
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 21:08Kom ner och spring med oss Jossan 😀
Kom ner och spring med oss Jossan 😀
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 11:30Hej alla! Galet roligt med så stort intresse! Det kommer mer information så småningom. Några svar på frågor och synpunkter:
1) Vi lovar att undersöka möjligheten att även ha med någon kortare distans
2) Bansträckningen är ännu inte klar, det hänger på b
Hej alla! Galet roligt med så stort intresse! Det kommer mer information så småningom. Några svar på frågor och synpunkter:
1) Vi lovar att undersöka möjligheten att även ha med någon kortare distans
2) Bansträckningen är ännu inte klar, det hänger på b
Quote from Zsuzsi Zsédely on 30 August 2012, 15:46Jag har tipsat fler bekanta om eventet! Förutom det lokala engagemanget, krävs det något minimum i deltagarantalet, för att räkans som succé?
Jag ser oerhört mycket fram emot detta!
Jag har tipsat fler bekanta om eventet! Förutom det lokala engagemanget, krävs det något minimum i deltagarantalet, för att räkans som succé?
Jag ser oerhört mycket fram emot detta!