Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 15:55Vilken rolig idé. Lycka till!
Vilken rolig idé. Lycka till!
Quote from Elias Engqvist on 30 August 2012, 17:25Fredrika - gör en facebook-grupp så kan man share:a!
Fredrika - gör en facebook-grupp så kan man share:a!
Quote from Zsuzsi Zsédely on 30 August 2012, 17:32*GILLAR*
*GILLAR*
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 20:59Blir det kortare distanser så vet jag ett gäng som är sugna. Jag hoppas på en mildistans då jag rehabar just nu. Men en mil i november bör man kirra. 🙂
Byarna lär bli engagerade om dom får äran att supporta detta lopp. Jag tar mig iaf från Sthlm till
Blir det kortare distanser så vet jag ett gäng som är sugna. Jag hoppas på en mildistans då jag rehabar just nu. Men en mil i november bör man kirra. 🙂
Byarna lär bli engagerade om dom får äran att supporta detta lopp. Jag tar mig iaf från Sthlm till
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 09:43Jag är med! Ska bli spännande att se vilka byar det blir. Det hade varit kul med A till B istället för en runda.
Jag är med! Ska bli spännande att se vilka byar det blir. Det hade varit kul med A till B istället för en runda.
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 09:51Jag är intresserad, och det verkar som om min fru också är sugen på att springa.
Jag är intresserad, och det verkar som om min fru också är sugen på att springa.
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 14:29Intressant.
Lägg en 2-3 varvs bana. Det förenklar avspärrningar, vätska, egna depåer och kortare sträckor.
Dock blir det färre bya som besöks.
Intressant.
Lägg en 2-3 varvs bana. Det förenklar avspärrningar, vätska, egna depåer och kortare sträckor.
Dock blir det färre bya som besöks.
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 17:10Det här lockar mig, tyvärr är jag upptagen i år och inte redo för maraton då men nästa år vill jag vara med 🙂
Det här lockar mig, tyvärr är jag upptagen i år och inte redo för maraton då men nästa år vill jag vara med 🙂
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 18:54Följer med spänning. (t+)
Följer med spänning. (t+)
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 19:03Vill, vill ,vill 🙂 🙂
Vill, vill ,vill 🙂 🙂