Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Sorry Janne, för kort för dig 😉

Kan väl springa lite framochtillbaka 😉

Roligt!!

Det här blir jättebra. Jag hoppas kunna bekräfta den ungefärliga bansträckningen i veckan, men då byarna inte behöver anmäla sitt deltagande till Österlen Lyser förrän 7 september kan det ta några dagar extra. Lovar dock att vi har något riktigt

KANON Fredrika! Detta känns jättebra!
Ser verkligen fram emot detta!

Superkul!!! Vilken fantastisk idé. Dessutom är det på mina gamla barndomstrakter så behövs hjälp av något slag har jag kontakter och hjälper gärna till !

Hur går det med Facebook-gruppen, Fredrika? Vill inte stressa dej, jag är bara förväntansfull och nyfiken, som ett barn på julaftons morgon!

Katarina, absolut, kan hända att vi hör av oss! Är en del lokala förmågor inblandade redan, men i veckan ska jag försöka återkomma med en lista över de byar där vi ev. saknar kontakt.

Jon-Erik, jag ska jag ska 🙂 Hade gärna väntat till release av bana,

Vet inte hur mycket uppmärksamhet ni vill ha...? 😉

Om jag håller LL igenom så tänker jag ta ut mina Kayano på en tur mellan byarna. Lovar ni att det finns det finns någon mobb på vägen så man kommer snabbare fram till spurtpriset?

Nu ni!! 3 november kl 18:00 går starten i Gärsnäs, målgång på torget i Simrishamn! Transport mellan inkl kläder, dropbags ordnas. Maxtid 6 timmar. Facebookgrupp kommer förhoppningsvis under dagen, snart även webbsida med mer info. Det blir GALET kul!!