Quote from Guest on 1 July 2010, 16:27Skall se om jag kan få upp mina långpass till 2,5 kanske 3 timmar (terräng/stig). Fyllt vätskebälte krävs, men vad har ni för tips att ta med sig och äta? Två timmar klarar jag utan mat, men jag tror att det blir tufft med tre timmar. Vad behövs egentlige
Skall se om jag kan få upp mina långpass till 2,5 kanske 3 timmar (terräng/stig). Fyllt vätskebälte krävs, men vad har ni för tips att ta med sig och äta? Två timmar klarar jag utan mat, men jag tror att det blir tufft med tre timmar. Vad behövs egentlige
Quote from Fernanda Zei on 1 July 2010, 16:37skogaholmslimpa och en burk jordnötssmör? 😉
skogaholmslimpa och en burk jordnötssmör? 😉
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 16:41Även allergisk mot jordnötter. Var ditt svar allvarligt menat?
Även allergisk mot jordnötter. Var ditt svar allvarligt menat?
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 16:46Du passerar ingen McD eller Burger K?
Ett plastkort är lättare och mer hygieniskt att ta med sej än mat
Du passerar ingen McD eller Burger K?
Ett plastkort är lättare och mer hygieniskt att ta med sej än mat
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 16:46En (eller två) Twix. Billiga, lätta att tugga o svälja, snälla mot magen, massor med socker. Oslagbara - köper man dem i storpack på Ikea eller ÖB blir priset per kalori löjligt lågt.
En (eller två) Twix. Billiga, lätta att tugga o svälja, snälla mot magen, massor med socker. Oslagbara - köper man dem i storpack på Ikea eller ÖB blir priset per kalori löjligt lågt.
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 16:55Fördelen med chokladbars (Twix, Snickers et al) är att dom är goda och "näringsrika", nackdelen är ju att dom gärna smälter. Och innehåller nötter...
Fördelen med chokladbars (Twix, Snickers et al) är att dom är goda och "näringsrika", nackdelen är ju att dom gärna smälter. Och innehåller nötter...
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 17:01Nej Peter, jag passerar ingen restaurang. 😉
Anders, prövade en Japp en gång, det var väldigt tjorvigt att få ned i matstrupen.
Nej Peter, jag passerar ingen restaurang. 😉
Anders, prövade en Japp en gång, det var väldigt tjorvigt att få ned i matstrupen.
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 17:16Ingen som föreslår Gel? Jag har sett massor av maratonlöpare trycka i sig denna snuskiga sörja. Jag är inte där än, men det ska tydligen vara koncentrerad energi som man dessutom kan göra själv.
Ingen som föreslår Gel? Jag har sett massor av maratonlöpare trycka i sig denna snuskiga sörja. Jag är inte där än, men det ska tydligen vara koncentrerad energi som man dessutom kan göra själv.
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 17:17Japp är inte bra - hårda när det är kallt, sega att tugga o ohanterliga när det är för varmt. Twix får man snabbt ner i magen utan kläggiga rester, oavsett väder. Har testat dem i allt från -25 till +35. Enda begränsningen är att de smälter när det är rik
Japp är inte bra - hårda när det är kallt, sega att tugga o ohanterliga när det är för varmt. Twix får man snabbt ner i magen utan kläggiga rester, oavsett väder. Har testat dem i allt från -25 till +35. Enda begränsningen är att de smälter när det är rik
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 17:18Gel är äcklig, dyr o ger mig magont. Men många tycker den är bra!
Gel är äcklig, dyr o ger mig magont. Men många tycker den är bra!