Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 20:28Henrik...det är samma visa med vår löparklubb i Månkarbo....helt underbart..?!
K-G ....undrar om jag är Kjelle 3 eller om jag inte finns med i din story...men jag är lika glad ändå...hehe..?!;););)
Henrik...det är samma visa med vår löparklubb i Månkarbo....helt underbart..?!
K-G ....undrar om jag är Kjelle 3 eller om jag inte finns med i din story...men jag är lika glad ändå...hehe..?!;););)
Quote from Lars Mörrby on 20 October 2009, 20:32Det ligger nog lite i det K-G,
sällan smakar en kall pilsner så tt som i bastun efter ett långpass när det är lite kallt och ruggigt ute../B. (också civilingenjör) 😉
Det ligger nog lite i det K-G,
sällan smakar en kall pilsner så tt som i bastun efter ett långpass när det är lite kallt och ruggigt ute..
/B. (också civilingenjör) 😉
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 20:38Håller med dig Börje 😉 Man ska njuta av livet,vara glad att man får vara frisk och jag äter både pizza o öl,det är man väl värd så som man tränar och sliter.....Har nog aldrig mått så bra som jag gör nu när man tränar....morfinet flödar i kroppen haha...
Håller med dig Börje 😉 Man ska njuta av livet,vara glad att man får vara frisk och jag äter både pizza o öl,det är man väl värd så som man tränar och sliter.....Har nog aldrig mått så bra som jag gör nu när man tränar....morfinet flödar i kroppen haha...
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 20:44Den är inte rikast, den som mest har sparat.
Nej, den rikast är som givit mest.Det liv är inte längst, det som längst har varat.
Nej, den levat längst, som fyllde livet bäst.
Den är inte rikast, den som mest har sparat.
Nej, den rikast är som givit mest.
Det liv är inte längst, det som längst har varat.
Nej, den levat längst, som fyllde livet bäst.
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 20:52När jag fyller 100 ska jag åka till ett lopp och heja på K-G! (V)
När jag fyller 100 ska jag åka till ett lopp och heja på K-G! (V)
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 08:33Kjell Åström.
Du är en institution på Funbeat, så du är NUMMER ETT. För mig och många andra, men håll igen på tuppkammen. Finns nog de som tycker du är väl tokig. Inte jag.Henrik. 1970 - var ni födda då - var jag med Hash Runners i Singapore ( de starta
Kjell Åström.
Du är en institution på Funbeat, så du är NUMMER ETT. För mig och många andra, men håll igen på tuppkammen. Finns nog de som tycker du är väl tokig. Inte jag.
Henrik. 1970 - var ni födda då - var jag med Hash Runners i Singapore ( de starta
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 22:00Edit. Sen i diskussionen.
Edit. Sen i diskussionen.
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 19:59Tord är så jäkla ovanligt så jag var bara tvungen att göra ett inlägg precis efter. Sorry.
Tord är så jäkla ovanligt så jag var bara tvungen att göra ett inlägg precis efter. Sorry.