Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningÅterhämtningsdryck
You need to log in to create posts and topics.

Anders och Erik:

Ok, kanske en fråga om vad man vill träna.

Mycket forskning finansieras kring nån exklusiv produkt man förväntas köpa. Inte fullt så mycket forskning finansieras om man förväntas avstå en produkt, eller använda nåt billigt och vanligt

Håller med om att det enaefterandrafantastiska som upptäcks är intressant.

Nu har jag inte tid att testa alla dess rön så jag lyssnar till min kropp + de 2 hjärnceller jag lär ha.

Jag är nöjd med mitt liv, så varför chansa?
Chansar är det enda jag gör e

Precis hemkommen från en runda 🙂 Drack iaf o´boy.....ska testa detta en period och så är det dessutom neutralt mot tänderna (pH 6,7)
Ska köpa en blandning med olika nötter att ha hemma .......tänk man har ju blivit en riktig hälsonörd det trodde jag in

Marjo,

om man tränar ordentligt så är det helt ok med både pizza och öl i bland. Målet är väl att må bra, inte försöka späka sig så mycket det bara går, eller hur?

/B.

Men visst springer vi väl också för livet K-G..????? Varje dag och varje kilometer å då tror jag faktiskt att vi vinner minutrar å timmar å år av frisk ålderdom.!!??;););)

Tycker personligen att K-G är ett utmärkt föredöme. Jag vill vara lika pigg och frisk som honom när jag blir 70 (men till att börja med måste jag träna upp mig så jag orkar en mara innan jag blir 70;)

"Återhämtningsdryck finns ej.
Återhämtar sig gör man om man använder kroppen fysiskt."

Kul tanke att det skulle vara mer slitsamt för kroppen att vara stillasittande. 🙂

Men denna tanke är nog dessvärre rätt. Kroppen slits ut i förtid om man sitter sti

Vad är en för tidig död?
Några dör tidigare än andra annars vore alla odödliga.

En annan Kjelle än den superfestlige på Funbeat, som liksom jag är utbildad civilingenjör på den tiden det var tufft - isch, nu stressar jag dagens ungdom på nytt - hade ( har säkert fortfarande ) en hel del matnyttigt att dela med sig av - typ Börje.

Jag tränar med en löparklubb i London och efter passet och dusch så är det öl på puben ihop som gäller. Nästan alla som tränat går dit. Det är inte varje morn efter ett sånt pass som jag känner mig helt återhämtad, men trevligt är det!
Jag undrar hur mång