Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 10:04Förhoppningsvis dog de lyckliga.
Förhoppningsvis dog de lyckliga.
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 10:52På marathonlopp bör man i alla fall ha med sig en ordentlig öppnare. Konstig att en 100-åring inte lärt sig det ännu.
http://video.ogle.com/videosearch?q=Buster+martin&oe=utf-8&rls=org.mozilla:sv-SE:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&ei=BSbcSvbLBc7J
På marathonlopp bör man i alla fall ha med sig en ordentlig öppnare. Konstig att en 100-åring inte lärt sig det ännu.
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 13:07Johan,
jag skulle tro att de som "svälte" sin kropp inte har samma lagringskapacitet i muskelcellerna som de som gick och drack "återhämtningsdryck".
edit: det sista du skriver är mer intressant tycker jag. Jag har hörts mumlat att studier pekat på att
Johan,
jag skulle tro att de som "svälte" sin kropp inte har samma lagringskapacitet i muskelcellerna som de som gick och drack "återhämtningsdryck".
edit: det sista du skriver är mer intressant tycker jag. Jag har hörts mumlat att studier pekat på att
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 13:59Jag tror inte heller att man "behöver" återhämtningsdryck. Däremot tror jag att det är en fördel att dricka den vid rätt tillfällen, av samma anledningar som redan framhållits ovan. (dvs inom 30 minuter efter hård fysisk aktivitet)
Själv dricker jag gain
Jag tror inte heller att man "behöver" återhämtningsdryck. Däremot tror jag att det är en fördel att dricka den vid rätt tillfällen, av samma anledningar som redan framhållits ovan. (dvs inom 30 minuter efter hård fysisk aktivitet)
Själv dricker jag gain
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 17:54Tips: Sisu idrottsböcker; Idrottarens Återhämtningsbok av Göran Kenttä och Michael Svensson. Slipper ni gissa 😉
Tips: Sisu idrottsböcker; Idrottarens Återhämtningsbok av Göran Kenttä och Michael Svensson. Slipper ni gissa 😉
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 17:56Jag har testat, med kanindräkten på.
O´boy är mycket bra.
Jag har testat, med kanindräkten på.
O´boy är mycket bra.
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 20:35En öl på nån pub tillsammans med da vänner gör susen för återhämtningen. I brist på det så brukar jag köra med O´boy och en banan för att komma i form igen efter en löprunda
En öl på nån pub tillsammans med da vänner gör susen för återhämtningen. I brist på det så brukar jag köra med O´boy och en banan för att komma i form igen efter en löprunda
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 08:45http://www.foodproductdesign.com/news/2009/05/study-shows-tart-cherry-juice-h...
Körsbärsjuice, bra mot träningsvärk? Fan trot
http://www.foodproductdesign.com/news/2009/05/study-shows-tart-cherry-juice-h...
Körsbärsjuice, bra mot träningsvärk? Fan trot
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 10:59Bra tips, jag kommer bli bättre på att använda återhämtningsdryck, men kommer nog variera mig med pulver, oboy och kanske nån öl ibland med. Finns ju faktiskt alkoholfri öl med, även om den innehåller en liten mängd alkohol.
När jag är i Tyskland o cykla
Bra tips, jag kommer bli bättre på att använda återhämtningsdryck, men kommer nog variera mig med pulver, oboy och kanske nån öl ibland med. Finns ju faktiskt alkoholfri öl med, även om den innehåller en liten mängd alkohol.
När jag är i Tyskland o cykla
Quote from ellen olsson on 20 October 2009, 13:20Det handlar nog om att komma utanför det nordiska "förmyndarbältet"...
Det handlar nog om att komma utanför det nordiska "förmyndarbältet"...