Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 14:27I pressmeddelandet om utredningen står "...Utredaren ska genomföra uppdraget i nära samarbete med berörda myndigheter och organisationer."
Vore intressant att veta vilka myndigheter och organisationer det är... tror inte att cykelklubbar eller SCF blir i
I pressmeddelandet om utredningen står "...Utredaren ska genomföra uppdraget i nära samarbete med berörda myndigheter och organisationer."
Vore intressant att veta vilka myndigheter och organisationer det är... tror inte att cykelklubbar eller SCF blir i
Quote from Rasmus Olsson on 21 September 2010, 14:32KAK, Volvo, Shell och liknande organisationer kommer att vara starka remissinstanser.
KAK, Volvo, Shell och liknande organisationer kommer att vara starka remissinstanser.
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 14:33SL lär också vara intresserade.
SL lär också vara intresserade.
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 14:39Bara de som saknar eget intresse i frågan bör få agera remissinstans, t ex SCF och Volvo är uteslutna.
Så var beredda nu...Arjeplogs Brukshundsklubb, Sveriges Dykares förening, Söderåsens vänner mfl.
Bara de som saknar eget intresse i frågan bör få agera remissinstans, t ex SCF och Volvo är uteslutna.
Så var beredda nu...Arjeplogs Brukshundsklubb, Sveriges Dykares förening, Söderåsens vänner mfl.
Quote from ellen olsson on 21 September 2010, 14:40Din arbetsgivare lär vara en av remissinstanserna, Bruse.
Din arbetsgivare lär vara en av remissinstanserna, Bruse.
Quote from Rasmus Olsson on 21 September 2010, 14:46Vägverket var ju sååå intresserade av cykling...
BILD:http://www.tram.se/tmp/vvny180x451.jpg
Vägverket var ju sååå intresserade av cykling...
Quote from Jonas Täng on 2 October 2010, 08:17färskt inlägg i debatten... jag krascade igår på väg hem från jobbet. det var en tant som körde och hon var rätt skärrad. hennes man vevade ner fönstret o pekade på c-banan 600 m innan incidenten. jag körde in där då med tanke på veckans rättegång. och se
färskt inlägg i debatten... jag krascade igår på väg hem från jobbet. det var en tant som körde och hon var rätt skärrad. hennes man vevade ner fönstret o pekade på c-banan 600 m innan incidenten. jag körde in där då med tanke på veckans rättegång. och se
Quote from Bertil Nolheim on 2 October 2010, 08:40Det är ju det som är det fina med att cykla på vägen, att man är med i trafiken och bilisterna ser en.
Hoppas det gick bra med dig.
Det är ju det som är det fina med att cykla på vägen, att man är med i trafiken och bilisterna ser en.
Hoppas det gick bra med dig.
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 08:43Har du anmält detta till polisen och mottrafikantens försäkringsbolag? Krya på dig.
Har du anmält detta till polisen och mottrafikantens försäkringsbolag? Krya på dig.
Quote from ellen olsson on 2 October 2010, 11:08Sara: Krya på dig!
Edit: Såg just att du skulle slippa operation.
Sara: Krya på dig!
Edit: Såg just att du skulle slippa operation.