Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 13:08Jag kunde börja använda mina goretex fingerhandskar ner till hur kallt som helst efter att som snusare ha fått byta ut dem mot något rejälare redan kring -15. Det var väl vad jag märkte.
Det är ovanan som är värst att bli av med. Nikotinet släpper sitt
Jag kunde börja använda mina goretex fingerhandskar ner till hur kallt som helst efter att som snusare ha fått byta ut dem mot något rejälare redan kring -15. Det var väl vad jag märkte.
Det är ovanan som är värst att bli av med. Nikotinet släpper sitt
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 14:00Evelyn: Jag läser till en master i Idrott, inriktning fysiologi.
Övriga medarbetare är bl.a. en doktorand och en D-uppsatsstudent, Ekblom som projektansvarig och ett antal forskare och läkare från KS som tar del av resultaten och hjälper till med studie
Evelyn: Jag läser till en master i Idrott, inriktning fysiologi.
Övriga medarbetare är bl.a. en doktorand och en D-uppsatsstudent, Ekblom som projektansvarig och ett antal forskare och läkare från KS som tar del av resultaten och hjälper till med studie
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 14:13Vilken tur att jag är för gammal. 🙂
Vilken tur att jag är för gammal. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 14:27Fia-Lotta: Vilken tur att vi kan se lite mellan fingrarna med åldersgränserna (H)
Fia-Lotta: Vilken tur att vi kan se lite mellan fingrarna med åldersgränserna (H)
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 14:43(#)
(#)
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 15:58Tyvärr har jag överskattat endoteldysfunktionen.
Men ta nu chansen att hjälpa forskningen. Ta chansen att göra dig av med ett gift. Och ta framför allt chansen att slippa bli avfärdad för att du jämt går omkring med brun äcklig sörja i munnen och bli ist
Tyvärr har jag överskattat endoteldysfunktionen.
Men ta nu chansen att hjälpa forskningen. Ta chansen att göra dig av med ett gift. Och ta framför allt chansen att slippa bli avfärdad för att du jämt går omkring med brun äcklig sörja i munnen och bli ist
Quote from Elias Engqvist on 7 April 2009, 16:26Vilken tur att jag inte snusar OCH är för gammal!
Vilken tur att jag inte snusar OCH är för gammal!
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 20:19Linda P verkar vara intresserad...varför inte sluta snusa istället då Linda så behövs ju inte dom här studierna för dig typ..??! KOM IGEN....du kan....du vill...du vågar...
Studier hit å dit....SLUTA MED SKITEN.......punkte slut.?!(H)
Linda P verkar vara intresserad...varför inte sluta snusa istället då Linda så behövs ju inte dom här studierna för dig typ..??! KOM IGEN....du kan....du vill...du vågar...
Studier hit å dit....SLUTA MED SKITEN.......punkte slut.?!(H)
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 21:33Vältränad är jag ju inte längre, men får man ta nikotinplåster? 😉
Vältränad är jag ju inte längre, men får man ta nikotinplåster? 😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 21:52Kjell, Eftersom jag aldrig varit dum nog att börja med skiten så har jag inget behov av att sluta.
Kjell, Eftersom jag aldrig varit dum nog att börja med skiten så har jag inget behov av att sluta.