Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 23:10Men ändå inresserad av studierna????;)
Men ändå inresserad av studierna????;)
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 08:23Jag har aldrig skrivit att jag är intresserad. Utan att ANDRA kan vara intresserad. Läs om läs rätt.
Jag har aldrig skrivit att jag är intresserad. Utan att ANDRA kan vara intresserad. Läs om läs rätt.
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 11:40Var någonstans har jag skrivit att du skrivit att du är intresserad????? Läs om läs rätt?! S L U T....
Var någonstans har jag skrivit att du skrivit att du är intresserad????? Läs om läs rätt?! S L U T....
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 11:57Jag skrev inte att du skrivit att jag var intresserad. utan att JAG aldrig skrivit att jag var intresserad.
Du är ju sanslös.
Jag skrev inte att du skrivit att jag var intresserad. utan att JAG aldrig skrivit att jag var intresserad.
Du är ju sanslös.
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 11:59Ta det lugnt nu och inte bråka (t-)
Ta det lugnt nu och inte bråka (t-)
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 12:02Här bråkas det inte. Men det är alltid tröttsamt när folk har en mani på att skriva inlägg bara för att dom kan, och utan något som helst intressant att säga.
Här bråkas det inte. Men det är alltid tröttsamt när folk har en mani på att skriva inlägg bara för att dom kan, och utan något som helst intressant att säga.
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 22:43Har undanhållt mig från snus i 15 månader och skulle gärna kollat upp före/efter. Nån påverkan måste ha märkts efter 27 års snusande.
Det mest påtagliga är viktuppgången men under 6 veckor händer nog inte så mycket på vikten.
Abstinensen under den första
Har undanhållt mig från snus i 15 månader och skulle gärna kollat upp före/efter. Nån påverkan måste ha märkts efter 27 års snusande.
Det mest påtagliga är viktuppgången men under 6 veckor händer nog inte så mycket på vikten.
Abstinensen under den första
Quote from Elias Engqvist on 8 April 2009, 23:01Linda, nu ska vi inte överdriva - kjell kan inte alls skriva inlägg!
Linda, nu ska vi inte överdriva - kjell kan inte alls skriva inlägg!
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 23:05Jo då....med rätt BH på mig så klarar jag visst av det..?!
Jo då....med rätt BH på mig så klarar jag visst av det..?!
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 22:20Hmm, skulle ju vara lockande att vara med i studien, skulle ju kunna öka motivationen ännu mer att sluta men det är lite långt till Stockholm.
Hmm, skulle ju vara lockande att vara med i studien, skulle ju kunna öka motivationen ännu mer att sluta men det är lite långt till Stockholm.