Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

kjelle är en av få som ofta skriver tänkvärda inlägg! ibland humor och ironi och ibland intressanta inlägg med substans.

måste finnas utrymme till lite skoj och spex i forum trådarna, kan inte alltid bara vara gravallvarligt.!

Roligare läsa om det är li

Pontus...du ska naturligtvis vara med i undersökningen...absolut..??!!
Å Robban Eme ....som inte vet hur han ska ha det med snus å sånt ska naturligtvis vänta till utredningen är klar...kanske försöka hålla tillbaka lite grann under tiden ...hehehehe

tabbe knekt...?? låter som ett spel som heter mulle?? inte så att du lirat det??
för övrigt tycker jag snus e gott.....!

snus luktar goooott...

för det gör det _inte_!!!

smakar gott med...

Kan nog tänka mig att vara med. Är dock 43 år och inne på 44. Bor inte i Sthlm men jobbar där en del. Hur många testtillfällen rör det sig om?

Bokad för deltagande och testning! Grymt kul!

.... Våndas redan nu,... utan snus i 6 veckor,... efter att ha snusat i ungefär 1404 veckor, sisådär 27 år,...

Nu återstår att berätta och förbereda familjen på en möjlig Dr Jekyll & Mr Hyde-period,.... Bord

Lycka till Niko! Jag ryser av bara tanken av att vara utan snus i 6v. Slutade och höll upp några år 2001 och jag blev inkallad till chefen efter 4v eftersom jag förpestade allt på jobbet 🙂

Niko, du håller väl oss informerade om din detox oxå (H)