Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 20:23Möte bokat med tävlingsledningen den 21 oktober.
Fortsätt gärna fylla på denna tråd med tips, råd, önskningar, tankar, vad du förväntar dig, vad skulle få dig att anmäla dig osv..
(funderade precis på vilken otroligt bra träningshelg detta kan bli...fö
Möte bokat med tävlingsledningen den 21 oktober.
Fortsätt gärna fylla på denna tråd med tips, råd, önskningar, tankar, vad du förväntar dig, vad skulle få dig att anmäla dig osv..
(funderade precis på vilken otroligt bra träningshelg detta kan bli...fö
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 10:44bra initiativ!
bra initiativ!
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 22:51Bra idé och hoppas att det går vägen. Eftersom jag är expert på att hitta problem innan de ev uppstår så kan jag oroa mig lite för cyklingen. Antagligen är det relativt mycket folk ute på vägarna, men jag vet ju inte i vilka riktningar det går så antaglig
Bra idé och hoppas att det går vägen. Eftersom jag är expert på att hitta problem innan de ev uppstår så kan jag oroa mig lite för cyklingen. Antagligen är det relativt mycket folk ute på vägarna, men jag vet ju inte i vilka riktningar det går så antaglig
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 20:30Imorgon träffar jag och Joakim Sundh representanter från Vansbrosimmets tävlingsledning för att presentera förslaget om att köra en triathlontävling lördagen den 9 Juli, 2011....alla ytterligare synpunkter/kommentarer välkomnas...
Imorgon träffar jag och Joakim Sundh representanter från Vansbrosimmets tävlingsledning för att presentera förslaget om att köra en triathlontävling lördagen den 9 Juli, 2011....alla ytterligare synpunkter/kommentarer välkomnas...
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 22:29Här kommer en kort sammanfattning från mötet....
* Att få in tävlingen är en utmaning med det tajta schema som råder under Vansbro-helgen
* Det finns en säker cykelbana
* Vansbro vill växa, denna tävling kan stödja den visionen
* Många "tunga" förbund et
Här kommer en kort sammanfattning från mötet....
* Att få in tävlingen är en utmaning med det tajta schema som råder under Vansbro-helgen
* Det finns en säker cykelbana
* Vansbro vill växa, denna tävling kan stödja den visionen
* Många "tunga" förbund et
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 22:45Bra jobbat Roger!
Jag följer utvecklingen om detta. Hur tänker de sig cykelbanan?
Bra jobbat Roger!
Jag följer utvecklingen om detta. Hur tänker de sig cykelbanan?
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 08:26Sweet! Bra jobbat! (t+)
Sweet! Bra jobbat! (t+)
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 10:02Imponerande Roger! (t+)
Detta kan vara det som får mig att fortsätta köra klassikern. Just 120 mil bilkörning ToR för att simma en stund har kännts lite bortkastat. Finns möjligheten till att köra en 1/2 IMdistans triathlon som kombo, så känns de 120 mile
Imponerande Roger! (t+)
Detta kan vara det som får mig att fortsätta köra klassikern. Just 120 mil bilkörning ToR för att simma en stund har kännts lite bortkastat. Finns möjligheten till att köra en 1/2 IMdistans triathlon som kombo, så känns de 120 mile
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 10:39Mycket bra. Kan bli högintressant och ett bra skäl till att överväga Vansbro igen.
Mycket bra. Kan bli högintressant och ett bra skäl till att överväga Vansbro igen.
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 11:06Jag kommer!!!
Jag kommer!!!