Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlon1/2 Ironman till Vansbro 2011!!!
You need to log in to create posts and topics.

Möte bokat med tävlingsledningen den 21 oktober.

Fortsätt gärna fylla på denna tråd med tips, råd, önskningar, tankar, vad du förväntar dig, vad skulle få dig att anmäla dig osv..

(funderade precis på vilken otroligt bra träningshelg detta kan bli...fö

bra initiativ!

Bra idé och hoppas att det går vägen. Eftersom jag är expert på att hitta problem innan de ev uppstår så kan jag oroa mig lite för cyklingen. Antagligen är det relativt mycket folk ute på vägarna, men jag vet ju inte i vilka riktningar det går så antaglig

Imorgon träffar jag och Joakim Sundh representanter från Vansbrosimmets tävlingsledning för att presentera förslaget om att köra en triathlontävling lördagen den 9 Juli, 2011....alla ytterligare synpunkter/kommentarer välkomnas...

Här kommer en kort sammanfattning från mötet....

* Att få in tävlingen är en utmaning med det tajta schema som råder under Vansbro-helgen
* Det finns en säker cykelbana
* Vansbro vill växa, denna tävling kan stödja den visionen
* Många "tunga" förbund et

Bra jobbat Roger!

Jag följer utvecklingen om detta. Hur tänker de sig cykelbanan?

Sweet! Bra jobbat! (t+)

Imponerande Roger! (t+)
Detta kan vara det som får mig att fortsätta köra klassikern. Just 120 mil bilkörning ToR för att simma en stund har kännts lite bortkastat. Finns möjligheten till att köra en 1/2 IMdistans triathlon som kombo, så känns de 120 mile

Mycket bra. Kan bli högintressant och ett bra skäl till att överväga Vansbro igen.

Jag kommer!!!