Quote from Elias Engqvist on 23 October 2010, 15:07Det kan bli ett delmål för 2011 - trevligt. Bra jobbat Roger!
Det kan bli ett delmål för 2011 - trevligt. Bra jobbat Roger!
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 21:18Vilket bra initiativ!! Det "lurar" även mig norröver om det blir av.
Vilket bra initiativ!! Det "lurar" även mig norröver om det blir av.
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 12:21Samma här, kommer gärna till Vansbro om det finns en HIM-distans upptill simmet.
Samma här, kommer gärna till Vansbro om det finns en HIM-distans upptill simmet.
Quote from j sollerman on 25 October 2010, 12:57Ser min chans att ta några placeringar på Vansbrosimmet när de kommer ställa upp några slitna triathleter 😉
Ser min chans att ta några placeringar på Vansbrosimmet när de kommer ställa upp några slitna triathleter 😉
Quote from Elias Engqvist on 25 October 2010, 13:12Ah, ser min chans att dra ner blixtlåset för dig i starten 😉
Ah, ser min chans att dra ner blixtlåset för dig i starten 😉
Quote from j sollerman on 25 October 2010, 14:22Din onda lilla djävul
Din onda lilla djävul
Quote from Elias Engqvist on 26 October 2010, 17:43Det är min enda chans 🙂
Det är min enda chans 🙂
Quote from j sollerman on 26 October 2010, 21:00haha
haha
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 13:03Härligt initiativ Roger. Kör på!
Härligt initiativ Roger. Kör på!
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 09:52Idag blir det en sväng förbi Vansbro för att reka start, simbana och växlingsområde. Ska vi köra på lördag vid lunch är utmaningen att inte "korsa" simbanan där tjejsimmet går annars är banan ganska självklar och bra.
Idag blir det en sväng förbi Vansbro för att reka start, simbana och växlingsområde. Ska vi köra på lördag vid lunch är utmaningen att inte "korsa" simbanan där tjejsimmet går annars är banan ganska självklar och bra.