Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 12:43Roger:
Det låter som att det blir en ½IM i Vansbro 2011?F-n, då måste jag börja träna simning igen då, för deltaga ska jag definitivt göra!!
Hur tänker ni er cykelbanan?
Roger:
Det låter som att det blir en ½IM i Vansbro 2011?
F-n, då måste jag börja träna simning igen då, för deltaga ska jag definitivt göra!!
Hur tänker ni er cykelbanan?
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 12:47Grymt Roger! Hoppas att allt går igenom och att det blir ett långlivat arrangemang. :-)(t+)
Grymt Roger! Hoppas att allt går igenom och att det blir ett långlivat arrangemang. :-)(t+)
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 14:09Låter ju ruskigt spännande! Borde gå att hitta en både fin och utmanande cykeletapp där också, känns som det ligger mer i linje med Vansbrosimmets profil än en flack vändpunktsbana 🙂
Låter ju ruskigt spännande! Borde gå att hitta en både fin och utmanande cykeletapp där också, känns som det ligger mer i linje med Vansbrosimmets profil än en flack vändpunktsbana 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 14:27?!?
Vansbrosimmets (höjd-)profil är väl ganska flack? Eller hur menar du?
?!?
Vansbrosimmets (höjd-)profil är väl ganska flack? Eller hur menar du?
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 15:15För att vara simning är det en synnerligen ondulerad höjdprofil - både nedströms och uppströms ju.
För att vara simning är det en synnerligen ondulerad höjdprofil - både nedströms och uppströms ju.
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 15:17Fast mest tänkte jag på att Vansbrosimmet inte känns som ett event man i första hand jagar kilometertider på.
Fast mest tänkte jag på att Vansbrosimmet inte känns som ett event man i första hand jagar kilometertider på.
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 16:35Grymt! Jag kommer 2012!
Grymt! Jag kommer 2012!
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 18:32Låter hur grymt som helst.
Jag kommer lätt!
Låter hur grymt som helst.
Jag kommer lätt!
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 23:01...vi närmar oss. Nu har vi ett förslag som inte är i vägen för övriga lopp under Vansbro-helgen....
Bild: http://triathlonsweden.ning.com/forum/topics/triathlon-till
...vi närmar oss. Nu har vi ett förslag som inte är i vägen för övriga lopp under Vansbro-helgen....
Bild: http://triathlonsweden.ning.com/forum/topics/triathlon-till
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 00:14Har aldrig provat på triathlon, men det här låter ju riktigt bra!
...man blir riktigt sugen att dra igång med träningen igen!
Har aldrig provat på triathlon, men det här låter ju riktigt bra!
...man blir riktigt sugen att dra igång med träningen igen!