Quote from Catharina Brattlin on 13 December 2010, 07:42Nej, visst. Du kan säga att Ditt senaste inlägg om att man ska använda samma princip för skostorlek, buff, midjemått och antalet inlägg - antar att Du syftar på skoinlägg - är on topic.
För mig är det rent och skärt trams, enligt Dina egna definitioner,
Nej, visst. Du kan säga att Ditt senaste inlägg om att man ska använda samma princip för skostorlek, buff, midjemått och antalet inlägg - antar att Du syftar på skoinlägg - är on topic.
För mig är det rent och skärt trams, enligt Dina egna definitioner,
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 10:54Hm, jag jar också undrat över det här, men är inte tid ett bättre startvärde än km?
Ungefär gör blandade springpromenadpass på en "lagom" nivå i max 30 min, högst 3 ggr/vecka som start? Öka sedan.
Vad som är lagom hårt blir olika beroende på vad benen kl
Hm, jag jar också undrat över det här, men är inte tid ett bättre startvärde än km?
Ungefär gör blandade springpromenadpass på en "lagom" nivå i max 30 min, högst 3 ggr/vecka som start? Öka sedan.
Vad som är lagom hårt blir olika beroende på vad benen kl
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 14:22"10%-tanken" har troligtvis kommit med tanke på elitsatsningar o tävlingsidrottande.
"10%-tanken" har troligtvis kommit med tanke på elitsatsningar o tävlingsidrottande.
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 19:26Jag kommer lite sent in i denna diskussion, men svarar direkt på Jackies första fråga.
I mitt universum består grunden i löpträning av 3 pass i veckan:
1) distanspass - kortare och snabbare än långpasset & mindre ansträngande än kvalitetspasset: "njutap
Jag kommer lite sent in i denna diskussion, men svarar direkt på Jackies första fråga.
I mitt universum består grunden i löpträning av 3 pass i veckan:
1) distanspass - kortare och snabbare än långpasset & mindre ansträngande än kvalitetspasset: "njutap
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 19:43Lars (t+)
ytterligare inlägg är väl nu överflödiga. 😀
Lars (t+)
ytterligare inlägg är väl nu överflödiga. 😀
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 19:48Lars (t+)
Sakligt och bra för såväl TS som oss övriga tack!
Edit: Två själar en tanke 😀
Lars (t+)
Sakligt och bra för såväl TS som oss övriga tack!
Edit: Två själar en tanke 😀
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 20:01Hur många i debatten tränar 500-600 timmar om året?
Hur många i debatten tränar 500-600 timmar om året?
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 21:27Lars, ditt inlägg är nu flaggat och ska bli ihågkommet. Helt fantastiskt, bra struktur och jag förstår precis vad du säger och varför. TACK!
Lars, ditt inlägg är nu flaggat och ska bli ihågkommet. Helt fantastiskt, bra struktur och jag förstår precis vad du säger och varför. TACK!