Quote from Guest on 31 December 2008, 19:07Hej,
jag undrar vilka tider ni andra tjejer kommer ner i på milen?
49:27 kom jag ner till för någon vecka sedan, men har som delmål att komma ner under 45.Tips???
/Petra
Hej,
jag undrar vilka tider ni andra tjejer kommer ner i på milen?
49:27 kom jag ner till för någon vecka sedan, men har som delmål att komma ner under 45.
Tips???
/Petra
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 19:17Har precis samma funderingar!
Jag ligger nog runt 50 på milen just nu men siktar på att komma ner runt 47 i oktober. 45 tror jag blir för tufft för mig. Ska springa ett 10K-lopp i mars och sen försöka persa i oktober.
Min plan är att använda Szalkais pr
Har precis samma funderingar!
Jag ligger nog runt 50 på milen just nu men siktar på att komma ner runt 47 i oktober. 45 tror jag blir för tufft för mig. Ska springa ett 10K-lopp i mars och sen försöka persa i oktober.
Min plan är att använda Szalkais pr
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 20:1151:48 trots övervikt, så jag ser fram emot ett snabbare och lättare år 2009.
Intervallträning ska nog göra susen.
51:48 trots övervikt, så jag ser fram emot ett snabbare och lättare år 2009.
Intervallträning ska nog göra susen.
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 20:12Min snabbaste tid är 48:24 (10 år sedan). Skulle vilja komma under 45 min, men lyckas inte hålla mig skadefri.
Min snabbaste tid är 48:24 (10 år sedan). Skulle vilja komma under 45 min, men lyckas inte hålla mig skadefri.
Quote from Catharina Brattlin on 31 December 2008, 20:22Min bästa tid är den sen igår på 53:27 på en rätt kuperad bana. Men jag har inga målsättningar för den distansen, utan jag tränar för att bli snabbare på halvmarathon. Milen blir som den blir på Vinterutmaningen. 🙂
Intervaller is da shit, säger de som
Min bästa tid är den sen igår på 53:27 på en rätt kuperad bana. Men jag har inga målsättningar för den distansen, utan jag tränar för att bli snabbare på halvmarathon. Milen blir som den blir på Vinterutmaningen. 🙂
Intervaller is da shit, säger de som
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 20:25Sylvia: Jag siktar egentligen också på halvmaran. Har ett vad med en kollega - bästa tiden på Stockholm halvmara. Men jag tar då 10K på vägen och efteråt när jag ändå är i form tänkte jag 🙂
Sylvia: Jag siktar egentligen också på halvmaran. Har ett vad med en kollega - bästa tiden på Stockholm halvmara. Men jag tar då 10K på vägen och efteråt när jag ändå är i form tänkte jag 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 31 December 2008, 20:30Lycka till! 🙂
Jag missade mitt mål sub 2 på senaste halvmaran i november med drygt sju minuter, så jag har lite att jobba på. Då gick första milen på 59:11 och två mil klockades jag på 2:00:19. Jag kör mest långa intervaller.
Lycka till! 🙂
Jag missade mitt mål sub 2 på senaste halvmaran i november med drygt sju minuter, så jag har lite att jobba på. Då gick första milen på 59:11 och två mil klockades jag på 2:00:19. Jag kör mest långa intervaller.
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 20:3047:52 är mitt rekord.
Och jag säger som Sylvia: Intervaller!!!! 🙂
47:52 är mitt rekord.
Och jag säger som Sylvia: Intervaller!!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 21:35Min bästa tid på kontrollmätta 10 km på tävling är i Karlstads stadslopp år 2005. Det blev 45.40 vid 43 års ålder. I jakten på sub 45 blev det bara elände med först en stressfraktur i skenbenet och sedan en smärtsam kronisk benhinneinflammation.
Nu är ja
Min bästa tid på kontrollmätta 10 km på tävling är i Karlstads stadslopp år 2005. Det blev 45.40 vid 43 års ålder. I jakten på sub 45 blev det bara elände med först en stressfraktur i skenbenet och sedan en smärtsam kronisk benhinneinflammation.
Nu är ja
Quote from Mark Kovacs on 31 December 2008, 21:41Oj, vad duktiga ni är! Undrar just om jag har nån chans att nånsin bli så snabb! Kör hårt brudar! Nu tar tanten upp kampen! 🙂
Oj, vad duktiga ni är! Undrar just om jag har nån chans att nånsin bli så snabb! Kör hårt brudar! Nu tar tanten upp kampen! 🙂