Quote from Funbeat user on 20 March 2013, 06:18har redan sprungit 100mil i år(H)
har redan sprungit 100mil i år(H)
Quote from Funbeat user on 20 March 2013, 08:45????? Finnen!
(Å andra sidan vore del väl nästan "tjänstefel" av dig att _inte_ göra det?)Den viktigaste frågan är då: Vad firade du med?
EDIT på förtydligar att jag syftade på Tonni..
Men grattis du också Juhani! 😀
????? Finnen!
(Å andra sidan vore del väl nästan "tjänstefel" av dig att _inte_ göra det?)
Den viktigaste frågan är då: Vad firade du med?
EDIT på förtydligar att jag syftade på Tonni..
Men grattis du också Juhani! 😀
Quote from Funbeat user on 20 March 2013, 08:52Imponerande Tonni!
(t+)
Imponerande Tonni!
(t+)
Quote from Funbeat user on 20 March 2013, 09:23799 km kvar!
799 km kvar!
Quote from Funbeat user on 20 March 2013, 17:03Lyfter på hatten för dig Tonni. Förstår inte hur det är möjligt. Här är det inte lönt att sikta på fågelvägen Sverige under ett år utan det är väl snarare gränsen runt som gäller. Grattis!
Lyfter på hatten för dig Tonni. Förstår inte hur det är möjligt. Här är det inte lönt att sikta på fågelvägen Sverige under ett år utan det är väl snarare gränsen runt som gäller. Grattis!
Quote from Funbeat user on 20 March 2013, 18:33Grattis! Tonni! Du hinner långt! 🙂
Grattis! Tonni! Du hinner långt! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 March 2013, 06:47firar med finskt surmjölk, 2skivor med rågbröd med kokt ägg och rökt kalkon på och lingongröt! det är jävligt gott! (t+)
firar med finskt surmjölk, 2skivor med rågbröd med kokt ägg och rökt kalkon på och lingongröt! det är jävligt gott! (t+)
Quote from Funbeat user on 21 March 2013, 06:56Ja, det är det verkligen men det verkar ganska alkoholfritt (förutsatt att du inte häller Koskenkorva i surmjölken..)
Ja, det är det verkligen men det verkar ganska alkoholfritt (förutsatt att du inte häller Koskenkorva i surmjölken..)
Quote from Funbeat user on 21 March 2013, 07:08ja, tyvärr är det ju det. min kropp funkar bäst utan alkohol (H)
och har inget behov av det heller. hahaha
ja, tyvärr är det ju det. min kropp funkar bäst utan alkohol (H)
och har inget behov av det heller. hahaha
Quote from Funbeat user on 21 March 2013, 07:33Illbatting - annars finns ju alltid klassikern "Finskt fruktbål":
10 liter Finlandia
10 liter Koskenkorva
1 ärtaGör så här:
Blanda spriten. Lägg i ärtan, men se till att sila fort så att ärtan inte dominerar.
Illbatting - annars finns ju alltid klassikern "Finskt fruktbål":
10 liter Finlandia
10 liter Koskenkorva
1 ärta
Gör så här:
Blanda spriten. Lägg i ärtan, men se till att sila fort så att ärtan inte dominerar.