Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil under 2013 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Efter dagens pass ligger jag på 166,24 km vilket är ganska nära 1/6 av 1000 km. Synd bara att 1/4 av årets dagar snart är avklarade. 🙂

Tonni ?? Inte kan du har sprungit 100 mil i tre dagar?? (#)

över 2000km sen starten 1 januari 2013. (H)
snittat mellan 140-185km per/vecka
vem har pratat om 1000km på 3dagar?

577K. Jag ligger tryggt före "önskvärt hittills", vilket känns bra om det kommer någon ful skade-ogre.

Önskar Jenny att hon snart blir frisk så det kan springas igen. Ser inte framemot när man själv får en tvångs vila p.g.a. förkylning eller annat. På över ett år så har jag inte behövt vila p.g.a. sjukdom utan endast ömhet från löpningen.

Fortfarande väld

är väldigt imponerad av er alla som är inne i detta tråd! (t+)
mycket bra jobbat! gillar det här att det är så många som lägger ner en massa tid på sin löpning! det glädjer mig!

ni är unika människor som vår samhälle behöver mer av! (hv)

lycka till med

Nästa år ska jag också vara med i 100-milsklubben! I år får tråden tjäna som inspiration.

Tack Mats N, det var gulligt av dig! Jag har träningsvärk i magen av all hosta, inte min favoritorsak direkt när det gäller träningsvärk... Jag hoppas och tror att jag är på bättringsvägen och att jag kan springa allra senast på långfredagen. Påsk är lång

Har just kommit upp i 208 km. Betydligt bättre start på det här året än förra året.

Krya på dig Jenny! Det är trist att vara sjuk, hoppas du mår bättre snart!

Tonni . Det är kanse missförstånt? men kolla bakåt dina komentar! jag fattade att du har sprungit den 20/3 100 mil. sedan 23/3 har du sprungit 200 mil. 🙂

Det är bra att vara observant! 😉 Lycka till dig i fortsättning! Som jag har sagt du hinner lå