Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil under 2013 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Grattis Jonas! Julbord slår en öl lätt.

97 mil på mig så jag är inte långt efter!

Skål och grattis! 🙂

Härligt Jonas A!
Skål och njut av löpningen!
Kram,
Jenny

v 47: 27,59 km
v 48: 27,70 km

Totalt i år: 1501,30 km

Tack alla! Julbordet satt som en smäck, även Julölen och snapsen. Tyvärr så jobbar man på ett fattigt företag (IKEA) 😉 så man fick betala halva julbordet själv. Frågan är nu hur högt mål man ska ha till nästa år? Hur mycket ska man öka? hur gör ni? Lycka

Mitt årsmål var 2000K, jag har nu sprungit ca 2300. Nästa årsmål blir 3000K - så 50%?

Har inte haft distansmål då jag började att springa för drygt ett år sedan. 1000km dock avklarade enl Garmin Connect: Rapporter, nästa runda blir 100:e löprundan för 2013 ! Tänker inte skåla för dessa bravader, kanske senare, för hela året 2013 ! 🙂

Lite

Jonas, målet för nästa år måste rimligtvis vara att din arbetsgivare ska betala hela julbordet 😉

Jag hade 150 mil som mål för i år men det känns tveksamt om jag kommer att nå det. Är på ungefär 136 mil nu. Men jag har i stället satt upp delmål. Första d

Intressant fråga Jonas, för min del blir det nog att försöka komma upp i årsmålet.

Heja Vesa, nu gäller det att pricka rätt (t+)

Grattis Vesa! 100 mil redan första säsongen är riktigt bra det.

Själv brukar jag försöka sätta upp som mål att springa lika mycket som förra säsongen eller mer. Hur mycket mer? Tja sätt 10% mer och uppdatera målet nån gång beroende på hur det går. Men bä