Quote from Funbeat user on 5 December 2013, 06:29Tack Jonas och Camilla !
Det är stor skillnad i värk/skador/återhämtning de första månaderna mot de sista i år. Jag t om köpte en crosstrainer i våras att ha hemma i rehab-syfte/alternativ träning...men den har jag inte packat upp än, hmm (V) ...får spri
Tack Jonas och Camilla !
Det är stor skillnad i värk/skador/återhämtning de första månaderna mot de sista i år. Jag t om köpte en crosstrainer i våras att ha hemma i rehab-syfte/alternativ träning...men den har jag inte packat upp än, hmm (V) ...får spri
Quote from Funbeat user on 5 December 2013, 09:43Jonas A, jag håller helt och hållet med Johanna om nästa års mål, med tillägg att ni inte ska komma ihåg något av julbordet. 😉
Som vanligt är mitt mål för nästa år SRF + RF.
Allt utöver det är bonus.Grattis Vesa!
Se nu till att snotta dig ut på den dä
Jonas A, jag håller helt och hållet med Johanna om nästa års mål, med tillägg att ni inte ska komma ihåg något av julbordet. 😉
Som vanligt är mitt mål för nästa år SRF + RF.
Allt utöver det är bonus.
Grattis Vesa!
Se nu till att snotta dig ut på den dä
Quote from Funbeat user on 5 December 2013, 20:23Grattis ! Vesa !! 🙂 Och KIPPIS !
Grattis ! Vesa !! 🙂 Och KIPPIS !
Quote from Funbeat user on 5 December 2013, 20:38Kippis illbatting ja kulaus Juhani !
Kippis illbatting ja kulaus Juhani !
Quote from Funbeat user on 8 December 2013, 23:04Gick över 100 idag, var iofs ett "mespass", men alla mil räknas väl? 😉
Gick över 100 idag, var iofs ett "mespass", men alla mil räknas väl? 😉
Quote from Catharina Brattlin on 8 December 2013, 23:14Grattis alla som har uppnått sina mål för i år. Hoppas Ni skålade i något gott. Typ Amarone-vin eller så. 😉
Jag passerade årets mål på 1600 km idag. Känns gott!
Grattis alla som har uppnått sina mål för i år. Hoppas Ni skålade i något gott. Typ Amarone-vin eller så. 😉
Jag passerade årets mål på 1600 km idag. Känns gott!
Quote from Funbeat user on 9 December 2013, 07:48Grattis Anders och Grattis Sylvia!
Självklart har jag Amaronevin att skåla i, men då får det anstå till nästa helg!
Skål och återigen, grattis till er båda!
Kram,
Jenny
Grattis Anders och Grattis Sylvia!
Självklart har jag Amaronevin att skåla i, men då får det anstå till nästa helg!
Skål och återigen, grattis till er båda!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 9 December 2013, 10:09Skål Anders och Sylvia! :D(t+)
Skål Anders och Sylvia! :D(t+)
Quote from Funbeat user on 9 December 2013, 10:52Heja Sylvia 🙂
Heja Sylvia 🙂
Quote from Funbeat user on 12 December 2013, 09:13Så rolig att ser så många nå sina mål under 2013.
jag sikte på att slå min vecka rekord av 6mil denna vecka utan att behöver springa lång på söndag. sen tittade jag på topplistan i löpning grupp.
WOW där finns några som klara halva våra årsmål på 30 da
Så rolig att ser så många nå sina mål under 2013.
jag sikte på att slå min vecka rekord av 6mil denna vecka utan att behöver springa lång på söndag. sen tittade jag på topplistan i löpning grupp.
WOW där finns några som klara halva våra årsmål på 30 da