Quote from Funbeat user on 18 December 2013, 11:51Anders, ja på pappret är det enkelt 🙂
men så kommer resdagar och jobbdagar och ett attans julfirande som ställer till det!!
Men jag ska göra vad jag kan för att få ihop det! Kämpar in i det sista så får vi se!
Anders, ja på pappret är det enkelt 🙂
men så kommer resdagar och jobbdagar och ett attans julfirande som ställer till det!!
Men jag ska göra vad jag kan för att få ihop det! Kämpar in i det sista så får vi se!
Quote from Funbeat user on 18 December 2013, 13:11Lösningen på ditt problem heter Årets Sista Långpass, Josefine! Klämmer du i med hela det passet, en tomtejogg på julafton, och ett par pass till så är du i mål. 🙂
Lösningen på ditt problem heter Årets Sista Långpass, Josefine! Klämmer du i med hela det passet, en tomtejogg på julafton, och ett par pass till så är du i mål. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 December 2013, 13:13Berit
ja jag hade gärna följt med på årets sista, men tyvärr är jag inte hemma i Stockholm då 🙁
Jag får försöka så gott jag kan att hitta öppningar så jag får ihop det på egen hand!
Berit
ja jag hade gärna följt med på årets sista, men tyvärr är jag inte hemma i Stockholm då 🙁
Jag får försöka så gott jag kan att hitta öppningar så jag får ihop det på egen hand!
Quote from Funbeat user on 18 December 2013, 17:05Gott gjort Karl.
Själv kommer jag att fira med EN Trooper i kväll trots att det är mitt i veckan.
Detta för att jag med kvällens pass nådde fram och började min resa tillbaka. Tyvärr så tror jag att det är lite för lite tid kvar för att hinna hela vägen
Gott gjort Karl.
Själv kommer jag att fira med EN Trooper i kväll trots att det är mitt i veckan.
Detta för att jag med kvällens pass nådde fram och började min resa tillbaka. Tyvärr så tror jag att det är lite för lite tid kvar för att hinna hela vägen
Quote from Funbeat user on 18 December 2013, 21:45Grattis och skål, Mats!
Innebär det att du skubbat sisådär 1 572 km?
Kram,
Jenny
Grattis och skål, Mats!
Innebär det att du skubbat sisådär 1 572 km?
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 18 December 2013, 22:01Tack så mycket för gratulationerna och grattis och skål till dig Mats!
Tack så mycket för gratulationerna och grattis och skål till dig Mats!
Quote from Funbeat user on 19 December 2013, 10:51Skål Karl och Mats 🙂
Skål Karl och Mats 🙂
Quote from Funbeat user on 19 December 2013, 16:26Tackar.
Jo Jenny till dags har jag skubbat 1572+1 km i år.
Tackar.
Jo Jenny till dags har jag skubbat 1572+1 km i år.
Quote from Funbeat user on 25 December 2013, 10:54Jag har drygt 93 mil änsålänge, men gitter inte riktigt göra de sista milen då jag skall till sälen på söndag, där jag tänkte fokusera på att åka skidor. Det får väl bi några pass till innan resan, men sju mil blir helt enkelt för mycket.
Målet har inte v
Jag har drygt 93 mil änsålänge, men gitter inte riktigt göra de sista milen då jag skall till sälen på söndag, där jag tänkte fokusera på att åka skidor. Det får väl bi några pass till innan resan, men sju mil blir helt enkelt för mycket.
Målet har inte v
Quote from Funbeat user on 26 December 2013, 00:08Ligger 3 mil kort om 100 sträcket. Tänkte gå över 100mil på lördag. Hade siktat på 150mil men 100mil får under omständigheterna duga
Ligger 3 mil kort om 100 sträcket. Tänkte gå över 100mil på lördag. Hade siktat på 150mil men 100mil får under omständigheterna duga