Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil under 2013 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Anders, ja på pappret är det enkelt 🙂
men så kommer resdagar och jobbdagar och ett attans julfirande som ställer till det!!
Men jag ska göra vad jag kan för att få ihop det! Kämpar in i det sista så får vi se!

Lösningen på ditt problem heter Årets Sista Långpass, Josefine! Klämmer du i med hela det passet, en tomtejogg på julafton, och ett par pass till så är du i mål. 🙂

Berit
ja jag hade gärna följt med på årets sista, men tyvärr är jag inte hemma i Stockholm då 🙁
Jag får försöka så gott jag kan att hitta öppningar så jag får ihop det på egen hand!

Gott gjort Karl.

Själv kommer jag att fira med EN Trooper i kväll trots att det är mitt i veckan.
Detta för att jag med kvällens pass nådde fram och började min resa tillbaka. Tyvärr så tror jag att det är lite för lite tid kvar för att hinna hela vägen

Grattis och skål, Mats!
Innebär det att du skubbat sisådär 1 572 km?
Kram,
Jenny

Tack så mycket för gratulationerna och grattis och skål till dig Mats!

Skål Karl och Mats 🙂

Tackar.
Jo Jenny till dags har jag skubbat 1572+1 km i år.

Jag har drygt 93 mil änsålänge, men gitter inte riktigt göra de sista milen då jag skall till sälen på söndag, där jag tänkte fokusera på att åka skidor. Det får väl bi några pass till innan resan, men sju mil blir helt enkelt för mycket.
Målet har inte v

Ligger 3 mil kort om 100 sträcket. Tänkte gå över 100mil på lördag. Hade siktat på 150mil men 100mil får under omständigheterna duga