Quote from Funbeat user on 27 December 2013, 18:13Grattis Lena!
Kul att du tycker att tråden hållit din motivation uppe, alla sätt att upprätthålla motivationen är bra sätt!
Och Marias förslag om en whisky för vardera ben är inte alls dumt!
Kram och skål!
Jenny
Grattis Lena!
Kul att du tycker att tråden hållit din motivation uppe, alla sätt att upprätthålla motivationen är bra sätt!
Och Marias förslag om en whisky för vardera ben är inte alls dumt!
Kram och skål!
Jenny
Quote from Catharina Brattlin on 27 December 2013, 19:53Fantastiska prestationer av alla!
Alla har vi mil att fira.Jag tänker nämligen som så, att varje mil man springer är ändå en mil mer än någon som ligger på sofflocket.
Fira på! 😀
Fantastiska prestationer av alla!
Alla har vi mil att fira.Jag tänker nämligen som så, att varje mil man springer är ändå en mil mer än någon som ligger på sofflocket.
Fira på! 😀
Quote from Funbeat user on 28 December 2013, 16:11Då kom jag också över 100 🙂 .Jag kör med en whisky det får bli en Auchentoshan.
Grattis till alla .
Då kom jag också över 100 🙂 .Jag kör med en whisky det får bli en Auchentoshan.
Grattis till alla .
Quote from Funbeat user on 28 December 2013, 20:27Grattis och bra timing Hannu och grattis övriga som lyckats nå målen!
Själv har jag 2,3 km kvar till 100 mil men har lyckats dra på mig en förkylning. Så vi får se hur detta slutar...
Grattis och bra timing Hannu och grattis övriga som lyckats nå målen!
Själv har jag 2,3 km kvar till 100 mil men har lyckats dra på mig en förkylning. Så vi får se hur detta slutar...
Quote from Funbeat user on 28 December 2013, 21:313mil kvar till 100, tanken är att passera under Sylvesterloppet.
Grattis till alla som nått sina mål.:D
3mil kvar till 100, tanken är att passera under Sylvesterloppet.
Grattis till alla som nått sina mål.:D
Quote from Funbeat user on 29 December 2013, 12:38Passerade målet 150 mil med tre dagar kvar på året. Nöjd 🙂
Passerade målet 150 mil med tre dagar kvar på året. Nöjd 🙂
Quote from Funbeat user on 29 December 2013, 14:09Grattis Hannu och Tomas!
Hoppas att du blir frisk snart, Jonas, du är ju så rackarns nära!
Heja på Anders, snart framme!
Kram och skål!
Jenny
Grattis Hannu och Tomas!
Hoppas att du blir frisk snart, Jonas, du är ju så rackarns nära!
Heja på Anders, snart framme!
Kram och skål!
Jenny
Quote from Funbeat user on 29 December 2013, 17:39Så fixade jag till slut 100 mil för 2013 utan att behöva ta till mina 2 reservdagar. (V)
Så fixade jag till slut 100 mil för 2013 utan att behöva ta till mina 2 reservdagar. (V)
Quote from Funbeat user on 29 December 2013, 19:00Grattis Hannu, Tomas och Krister 🙂
Grattis Hannu, Tomas och Krister 🙂
Quote from Funbeat user on 30 December 2013, 00:49efter en lång vecka står det 172 mil på min mätare, tror nästan man klarar målet Sverige topp till botten på vägarna nu, 1572km fågelvägen.
efter en lång vecka står det 172 mil på min mätare, tror nästan man klarar målet Sverige topp till botten på vägarna nu, 1572km fågelvägen.