Quote from Funbeat user on 26 December 2013, 19:35Grymt nöjd. I och med dagens pass så passerade jag 100 mils strecket. Frågan är ju hur man firar på bästa sätt. 😀
Grymt nöjd. I och med dagens pass så passerade jag 100 mils strecket. Frågan är ju hur man firar på bästa sätt. 😀
Quote from Funbeat user on 26 December 2013, 22:50Lyfter hatten till alla som klarat utmaningen!!!
Själv hade mål 150 mil. men tyvärr når det inte men blir bättre ändå som förra året. Har nu 138,4 mil. hinner kanske lite till men inte 150 mil. Är ändå nöjd !½ Förra året hade precis 130 mil. 🙂
Skål ti
Lyfter hatten till alla som klarat utmaningen!!!
Själv hade mål 150 mil. men tyvärr når det inte men blir bättre ändå som förra året. Har nu 138,4 mil. hinner kanske lite till men inte 150 mil. Är ändå nöjd !½ Förra året hade precis 130 mil. 🙂
Skål ti
Quote from Funbeat user on 27 December 2013, 07:58Grattis Maria W!
Och grattis till Juhani som slagit förra årets 130 mil!Jag instämmer i Juhanis fina skål, och omformulerar till min egen: Skål till alla oss som antagit utmaningen, vare sig vi klarat den eller ej! Vi är alla vinnare!
Kram,
Jenny
Grattis Maria W!
Och grattis till Juhani som slagit förra årets 130 mil!
Jag instämmer i Juhanis fina skål, och omformulerar till min egen: Skål till alla oss som antagit utmaningen, vare sig vi klarat den eller ej! Vi är alla vinnare!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 27 December 2013, 09:45Skål och grattis Maria! :D(t+)
Mitt tips är så klart öl. I stora mängder.
Det finns gott om tips om i denna tråden.
Skål och grattis Maria! :D(t+)
Mitt tips är så klart öl. I stora mängder.
Det finns gott om tips om i denna tråden.
Quote from Funbeat user on 27 December 2013, 12:12Håller med i skålen till alla som antagit utamingen, det är ett bra steg på vägen. Blev ingen öl, istället två glas whisky. En Talisker för vänstra benet och en Oban för högra. Det är ju de som tagit mig i mål 😀
Håller med i skålen till alla som antagit utamingen, det är ett bra steg på vägen. Blev ingen öl, istället två glas whisky. En Talisker för vänstra benet och en Oban för högra. Det är ju de som tagit mig i mål 😀
Quote from Funbeat user on 27 December 2013, 14:07Nu kan även jag bocka av 100 mil. Det blir rött vin i glaset för min del!
Bra jobbat av alla som kämpat mot sina mål! Och tack alla som hållit denna tråd igång, utan den tror jag inte att jag hade lyckats motivera mig under de senaste månaderna. Gott slu
Nu kan även jag bocka av 100 mil. Det blir rött vin i glaset för min del!
Bra jobbat av alla som kämpat mot sina mål! Och tack alla som hållit denna tråd igång, utan den tror jag inte att jag hade lyckats motivera mig under de senaste månaderna. Gott slu
Quote from Funbeat user on 27 December 2013, 17:07Grattis till alla som kämpat och speciellt till er som nåt målet, vi får väl fira lite till både mans och kvinns. Jag kommer att starta en ny tråd för samma mål i början av nästa år.
Skål till er alla 🙂
Grattis till alla som kämpat och speciellt till er som nåt målet, vi får väl fira lite till både mans och kvinns. Jag kommer att starta en ny tråd för samma mål i början av nästa år.
Skål till er alla 🙂
Quote from Funbeat user on 27 December 2013, 17:40Jag gillar Marias filosofi att ta en whisky för varje ben. Det ska jag ha i åtanke nästa gång.
Och grattis till ni andra som också har nått era mål. Klappa er på axeln och fira.
Jag är på 145 mil nu och kommer inte att hinna springa fem mil till i år, m
Jag gillar Marias filosofi att ta en whisky för varje ben. Det ska jag ha i åtanke nästa gång.
Och grattis till ni andra som också har nått era mål. Klappa er på axeln och fira.
Jag är på 145 mil nu och kommer inte att hinna springa fem mil till i år, m
Quote from Funbeat user on 27 December 2013, 17:51Maria, Oban & Talisker är ju helt underbart.
Hade du även tagit en Ardbeg för pannbenet så hade det varit världsklass! 😀Skålar med Lena i Boscarelli sic! på min temporära omdirigering, 307. 😉
Maria, Oban & Talisker är ju helt underbart.
Hade du även tagit en Ardbeg för pannbenet så hade det varit världsklass! 😀
Skålar med Lena i Boscarelli sic! på min temporära omdirigering, 307. 😉
Quote from Funbeat user on 27 December 2013, 17:54Talisker är inte dumt men jag är ännu mer förtjust i Laphroaigh Cask. Mmmm. Pannbenet måste absolut få en belöning.
Talisker är inte dumt men jag är ännu mer förtjust i Laphroaigh Cask. Mmmm. Pannbenet måste absolut få en belöning.