Quote from Funbeat user on 20 November 2007, 22:56Tack så mycket. Ska till Sum-Sim i december. Ska vara med i lagkappen, man får se vilken tid det blir då (H) Dock kommer jag nog vara någonstans i mitten, så det blir flyggande start.. men iaf... Ska försöka komma under 1.03 😉
Tack så mycket. Ska till Sum-Sim i december. Ska vara med i lagkappen, man får se vilken tid det blir då (H) Dock kommer jag nog vara någonstans i mitten, så det blir flyggande start.. men iaf... Ska försöka komma under 1.03 😉
Quote from Camilla Höög on 21 November 2007, 11:14Jag går en crawlkurs just nu och har ännu inte kommit till den punkten att jag simmar 50 eller 100 meter i sträck, men det kommer...det kommer 🙂
Gjorde ändå en jämförelse med era tider och vinnaren på Vansbrosimmet i år.
Vinnartiden var ca 32 minuter/3
Jag går en crawlkurs just nu och har ännu inte kommit till den punkten att jag simmar 50 eller 100 meter i sträck, men det kommer...det kommer 🙂
Gjorde ändå en jämförelse med era tider och vinnaren på Vansbrosimmet i år.
Vinnartiden var ca 32 minuter/3
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 21 November 2007, 12:40Måste hålla med om att det är snabbt, jag skulle bli väldigt glad om jag simmade Vansbro på under en timme! 🙂
Nu har ju inte jag simmat hela Vansbrosimmet (bara Tjejsimmet), men är inte dom första 2000m medströms? Och så borde våtdräkten hjälpa till lit
Måste hålla med om att det är snabbt, jag skulle bli väldigt glad om jag simmade Vansbro på under en timme! 🙂
Nu har ju inte jag simmat hela Vansbrosimmet (bara Tjejsimmet), men är inte dom första 2000m medströms? Och så borde våtdräkten hjälpa till lit
Quote from Lotta W on 21 November 2007, 13:29Det är som sagt medströms de första 2000 i Vansbro och det hjälper med våtdräkt. Jag har t ex bröstsimmat där på under timmen, något jag inte skulle klara av i bassäng.
Det är som sagt medströms de första 2000 i Vansbro och det hjälper med våtdräkt. Jag har t ex bröstsimmat där på under timmen, något jag inte skulle klara av i bassäng.
Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 15:25Det går ganska fort att lära sig crawl, mitt egna harvande börjar ge resultat nu! (Har iof personlig tränare i flickvännen...)
Men sedan det hela med andningen lossnade är det inga problem att simma 200 m, så nu kan jag börja med tekniken!
Hurra!
/P
Det går ganska fort att lära sig crawl, mitt egna harvande börjar ge resultat nu! (Har iof personlig tränare i flickvännen...)
Men sedan det hela med andningen lossnade är det inga problem att simma 200 m, så nu kan jag börja med tekniken!
Hurra!
/P
Quote from Lotta W on 21 November 2007, 17:37Gott Per! Snart är det du som simmar in i mig istället för tvärtom!
Gott Per! Snart är det du som simmar in i mig istället för tvärtom!
Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 23:06Medströms eller inte, att simma 3000 meter i 1.04-fart är ju helt overkligt. Jag har den dubbla tiden som mål nästan.
Medströms eller inte, att simma 3000 meter i 1.04-fart är ju helt overkligt. Jag har den dubbla tiden som mål nästan.
Quote from Funbeat user on 22 November 2007, 00:51Våtdräkten gör mycket faktiskt, flera sekunder/100 meter om man har en bra våtdräkt. Jag simmade Vansbro i somras på 36 minuter och det är alltså 1.12-fart, något jag inte skulle fixa i bassäng på 3000 meter, det är ett som är säkert. Plus medströms i Van
Våtdräkten gör mycket faktiskt, flera sekunder/100 meter om man har en bra våtdräkt. Jag simmade Vansbro i somras på 36 minuter och det är alltså 1.12-fart, något jag inte skulle fixa i bassäng på 3000 meter, det är ett som är säkert. Plus medströms i Van
Quote from Funbeat user on 22 November 2007, 10:55Adrian, 36 min är ju grymt snabbt. Grattis, bra jobbat.
Adrian, 36 min är ju grymt snabbt. Grattis, bra jobbat.
Quote from Funbeat user on 22 November 2007, 12:03Jag kan nu crawla 25 meter! Efter månaders av slit och dålig koordination.
Jag återkommer om något halvår med en tid på mina 50 meter...!
Jag kan nu crawla 25 meter! Efter månaders av slit och dålig koordination.
Jag återkommer om något halvår med en tid på mina 50 meter...!