Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 20:45V27 34
V28 43
Totalt: 929Det närmar sig...
V27 34
V28 43
Totalt: 929
Det närmar sig...
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 17:30Kjell jag förstår inte hur man kan förflytta kroppen ett helt marathon. Själv tycker jag att smärtgränsen går vid 12-13km sen börjar det bli tufft. Fast p.g.a året varit så skadefritt fick jag för mig att anmäla mig till Malmö halvmarathon så jag har kört
Kjell jag förstår inte hur man kan förflytta kroppen ett helt marathon. Själv tycker jag att smärtgränsen går vid 12-13km sen börjar det bli tufft. Fast p.g.a året varit så skadefritt fick jag för mig att anmäla mig till Malmö halvmarathon så jag har kört
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 19:06NEJ...Mats...du får inte börja tänka NEGATIVT...för då skiter det sig omedelbums...!?
Tänk så här:
Va roligt att jag äntligen vågar satsa på ett längre lopp ...va spännande det ska bli.
Va roligt att jag ju har kutat ca 12 km ...så dom återstående 9 kan m
NEJ...Mats...du får inte börja tänka NEGATIVT...för då skiter det sig omedelbums...!?
Tänk så här:
Va roligt att jag äntligen vågar satsa på ett längre lopp ...va spännande det ska bli.
Va roligt att jag ju har kutat ca 12 km ...så dom återstående 9 kan m
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 15:3690 mil avklarade! Känns som att målet är inom räckhåll 😉
90 mil avklarade! Känns som att målet är inom räckhåll 😉
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 19:30Härligt Fredrik...det liknar väl typ en straffspark nu...men jag väntar med grattiset tills kilometrarna är avklarade naturligtvis. Själv har jag efter dagens å veckans övningar kommit till ytterligare ett "magic numbers" nämligen....1...2...3...4.....dvs
Härligt Fredrik...det liknar väl typ en straffspark nu...men jag väntar med grattiset tills kilometrarna är avklarade naturligtvis. Själv har jag efter dagens å veckans övningar kommit till ytterligare ett "magic numbers" nämligen....1...2...3...4.....dvs
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 11:10Hann knappt märka att jag passerade de 100 milen. Efter morgonens runda noteras 1080 km. Kommer att ta nytt årsbästa innan september tar slut. 🙂
Hann knappt märka att jag passerade de 100 milen. Efter morgonens runda noteras 1080 km. Kommer att ta nytt årsbästa innan september tar slut. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 16:23Grattis Magnus, du missade väl inte firar ölen.
Grattis Magnus, du missade väl inte firar ölen.
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 20:01Grattis till 100 mil!
Härligt kämpat! Har firat dig med en alkoholfri öl eftersom jag käkar en kur med antiinflammatoriska läkemedel (illasinnad överansträngning i höger handled efter en kajaktur....). Får ta den alkoholinnehållande ölen vid senare tillfä
Grattis till 100 mil!
Härligt kämpat! Har firat dig med en alkoholfri öl eftersom jag käkar en kur med antiinflammatoriska läkemedel (illasinnad överansträngning i höger handled efter en kajaktur....). Får ta den alkoholinnehållande ölen vid senare tillfä
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 08:15Grattis, Magus. Blir en bira i eftermiddag! 🙂
Grattis, Magus. Blir en bira i eftermiddag! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 19:39Kanonbra joggat Magnus...å bira ska det bli..! Nu börjar det verkligen vara bonus att vara med i den här tråden....Jag tar en solidarisk till för Jenny åxå....ehe...heter det så???
Kanonbra joggat Magnus...å bira ska det bli..! Nu börjar det verkligen vara bonus att vara med i den här tråden....Jag tar en solidarisk till för Jenny åxå....ehe...heter det så???