Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 14:22Jag tjuvtittar på den här tråden titt som tätt. Är förundrad över att man kan ha passerat 100 mil och ändå vara kvar i tråden. Har liksom förstått att man får ta en öl för att fira varandras 100 mil. Själv är jag på god väg. Har fixat 59,4 mil till dags d
Jag tjuvtittar på den här tråden titt som tätt. Är förundrad över att man kan ha passerat 100 mil och ändå vara kvar i tråden. Har liksom förstått att man får ta en öl för att fira varandras 100 mil. Själv är jag på god väg. Har fixat 59,4 mil till dags d
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 15:26Jag tror att man får ta en (eller flera) öl precis när man vill.
Det gäller bara att vara lite kreativ.
Förra veckan passerade jag t.ex. samma antal mil som Tuborg och Grøn Koncert tillsammans fyllde år i år.
Firade det så klart men en löprunda kring Tubo
Jag tror att man får ta en (eller flera) öl precis när man vill.
Det gäller bara att vara lite kreativ.
Förra veckan passerade jag t.ex. samma antal mil som Tuborg och Grøn Koncert tillsammans fyllde år i år.
Firade det så klart men en löprunda kring Tubo
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 19:56Ett litet bandage på foten gjorde att veckan slutade med en total på 97,9 mil
En halvmara kort... känns surt, men det är bara att jobba vidare. Ölen hägrar 🙂
Ett litet bandage på foten gjorde att veckan slutade med en total på 97,9 mil
En halvmara kort... känns surt, men det är bara att jobba vidare. Ölen hägrar 🙂
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 20:52Passerade precis 150 löpta mil i år, känns skönt och bara fint! Tycker nog att jag ska fira med en öl, bara jag masar mig iväg och införskaffar en...
Skål!
Kram,
JennyEdit: Tack, Lars, ser fram emot en julöl! 😉
Passerade precis 150 löpta mil i år, känns skönt och bara fint! Tycker nog att jag ska fira med en öl, bara jag masar mig iväg och införskaffar en...
Skål!
Kram,
Jenny
Edit: Tack, Lars, ser fram emot en julöl! 😉
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 18:52Tjaa! Kjell . Bor en gammal villa byggt 1940. Har in i källaren liten byggt bastu och dusch,.har där en el värmt pajala pastuagregat. Är varm redan efter 15 min. Men gillar bättre utebastun som är ved eldat. 10 m2 med en omlägnings rum. Men det könaste är
Tjaa! Kjell . Bor en gammal villa byggt 1940. Har in i källaren liten byggt bastu och dusch,.har där en el värmt pajala pastuagregat. Är varm redan efter 15 min. Men gillar bättre utebastun som är ved eldat. 10 m2 med en omlägnings rum. Men det könaste är
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 23:36Passerade i kväll 100mil sträcket... (V)
Passerade i kväll 100mil sträcket... (V)
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 07:20Gratulerar Rickard!
Gratulerar Rickard!
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 10:57Grattis Rickard!
Härligt kämpat!
Kram,
Jenny
Grattis Rickard!
Härligt kämpat!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 18:42Härligt Rickard.
Och det är precis rätt tid för en öl nu.
Pschht. Skål!
Härligt Rickard.
Och det är precis rätt tid för en öl nu.
Pschht. Skål!
Quote from Jonny Persson on 4 August 2012, 18:56Grattis Rickard!
Jag insåg precis att jag passerade 300 mil idag. Frågan är om tre öl är bra uppladdning för morgondagens långpass?
Grattis Rickard!
Jag insåg precis att jag passerade 300 mil idag. Frågan är om tre öl är bra uppladdning för morgondagens långpass?