Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 00:11Grattis! Magnus! Bra gjord! 🙂
Grattis! Magnus! Bra gjord! 🙂
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 12:40v29: 37,46km
v30: 38,66kmTotal: 802,49km
Med hjälp av de två tyngsta veckorna inför min första halvmara så passerade jag i alla fall 800. Får tacka Kjell för de fina inspirationsorden i tidigare inlägg. Även om målet i alla fall klara den utan att behö
v29: 37,46km
v30: 38,66km
Total: 802,49km
Med hjälp av de två tyngsta veckorna inför min första halvmara så passerade jag i alla fall 800. Får tacka Kjell för de fina inspirationsorden i tidigare inlägg. Även om målet i alla fall klara den utan att behö
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 10:11v 29: 50 km
v 30: 45,16 km
Totalt v 29 & 30: 95, 16 km
Totalt 2012: 1 489,69 km@ Mats N:
Kämpa på! Jag tror också att du kan! Själv brukar jag springa halvmaradistansen runt Vallentunasjön regelbundet. Jag springer helst på morgonen och äter 1½-2 banan
v 29: 50 km
v 30: 45,16 km
Totalt v 29 & 30: 95, 16 km
Totalt 2012: 1 489,69 km
@ Mats N:
Kämpa på! Jag tror också att du kan! Själv brukar jag springa halvmaradistansen runt Vallentunasjön regelbundet. Jag springer helst på morgonen och äter 1½-2 banan
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 16:37Gick in i. Min kalender och upptäckte att jag ligger på 944km. Hupp, snart spräcker jag hundringen. 🙂
Gick in i. Min kalender och upptäckte att jag ligger på 944km. Hupp, snart spräcker jag hundringen. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 17:02Har bara 643 kilometer. Det är svårt när man är medeldistantare. Men jag ger mig inte Ska öka sträckor senare i hösten. 🙂 Jag lönar mig redan förväg med ute bastu och öl! 🙂
Har bara 643 kilometer. Det är svårt när man är medeldistantare. Men jag ger mig inte Ska öka sträckor senare i hösten. 🙂 Jag lönar mig redan förväg med ute bastu och öl! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 17:09Juli blir en rekordmånad för mig med redan 25 mil sprungna, drygt 60 km/v.
Totalt 148 mil detta år, kanske slutar närmare 300 i år 🙂
Juli blir en rekordmånad för mig med redan 25 mil sprungna, drygt 60 km/v.
Totalt 148 mil detta år, kanske slutar närmare 300 i år 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 19:41Men hallå där på sig Fia-Lotta....jag trodde att du var allt för avancerad för att hålla till i våran lilla undanskymda tråd....Kul ändå å grattis till alla kilometrarna.
Men Juhani....nu måste du förklara vad det är för skillnad mellan ute-bastu å den an
Men hallå där på sig Fia-Lotta....jag trodde att du var allt för avancerad för att hålla till i våran lilla undanskymda tråd....Kul ändå å grattis till alla kilometrarna.
Men Juhani....nu måste du förklara vad det är för skillnad mellan ute-bastu å den an
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 19:44Eller hur Kjell, väldans avancerad. 🙂
Kruxet är att jag inte är kilometerfokuserad så det blir vad det blir lixom. Jag kör inte så långa långpass utan blandar upp med snabbare pass. Kul ändå att få vara med med min mediokra insats. 🙂
Eller hur Kjell, väldans avancerad. 🙂
Kruxet är att jag inte är kilometerfokuserad så det blir vad det blir lixom. Jag kör inte så långa långpass utan blandar upp med snabbare pass. Kul ändå att få vara med med min mediokra insats. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 19:51Hahahaha....å så kollade jag SVERIGERESAN.....å där är ju ju nästan hemma (om någon månad eller så...!?)...Kolla rundor å Sverigeresan liksom...!?...Men en Sthlm-tjej vill väl kanske kuta utanför tullarna gärna...!?
Hahahaha....å så kollade jag SVERIGERESAN.....å där är ju ju nästan hemma (om någon månad eller så...!?)...Kolla rundor å Sverigeresan liksom...!?...Men en Sthlm-tjej vill väl kanske kuta utanför tullarna gärna...!?
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 20:00Sedärja. 🙂
Väldans gärna utanför tullarna. Bra det finns tillgång till tuben eller en bulle (Svensk översättning: tunnelbana/taxi) 😉
Sedärja. 🙂
Väldans gärna utanför tullarna. Bra det finns tillgång till tuben eller en bulle (Svensk översättning: tunnelbana/taxi) 😉