Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil på ett år!
You need to log in to create posts and topics.

Grattis! Magnus! Bra gjord! 🙂

v29: 37,46km
v30: 38,66km

Total: 802,49km

Med hjälp av de två tyngsta veckorna inför min första halvmara så passerade jag i alla fall 800. Får tacka Kjell för de fina inspirationsorden i tidigare inlägg. Även om målet i alla fall klara den utan att behö

v 29: 50 km
v 30: 45,16 km
Totalt v 29 & 30: 95, 16 km
Totalt 2012: 1 489,69 km

@ Mats N:
Kämpa på! Jag tror också att du kan! Själv brukar jag springa halvmaradistansen runt Vallentunasjön regelbundet. Jag springer helst på morgonen och äter 1½-2 banan

Gick in i. Min kalender och upptäckte att jag ligger på 944km. Hupp, snart spräcker jag hundringen. 🙂

Har bara 643 kilometer. Det är svårt när man är medeldistantare. Men jag ger mig inte Ska öka sträckor senare i hösten. 🙂 Jag lönar mig redan förväg med ute bastu och öl! 🙂

Juli blir en rekordmånad för mig med redan 25 mil sprungna, drygt 60 km/v.
Totalt 148 mil detta år, kanske slutar närmare 300 i år 🙂

Men hallå där på sig Fia-Lotta....jag trodde att du var allt för avancerad för att hålla till i våran lilla undanskymda tråd....Kul ändå å grattis till alla kilometrarna.
Men Juhani....nu måste du förklara vad det är för skillnad mellan ute-bastu å den an

Eller hur Kjell, väldans avancerad. 🙂

Kruxet är att jag inte är kilometerfokuserad så det blir vad det blir lixom. Jag kör inte så långa långpass utan blandar upp med snabbare pass. Kul ändå att få vara med med min mediokra insats. 🙂

Hahahaha....å så kollade jag SVERIGERESAN.....å där är ju ju nästan hemma (om någon månad eller så...!?)...Kolla rundor å Sverigeresan liksom...!?...Men en Sthlm-tjej vill väl kanske kuta utanför tullarna gärna...!?

Sedärja. 🙂

Väldans gärna utanför tullarna. Bra det finns tillgång till tuben eller en bulle (Svensk översättning: tunnelbana/taxi) 😉