Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil på ett år!
You need to log in to create posts and topics.

Grattis Rickard å grattis Mackan för era jubileum. Firade naturligtvis med en öl för er vardera...hurra! Själv så är tidsbristen mitt stora problem just nu å jag kommer inte ens upp i 30 km per vecka trots kutande varje dag. 1 289 står jag nu å stampar p

Grattis Mackan!
Hur många mil har du sprungit som mest under ett kalenderår?

Kjell: Heja, heja! När har du kommit förbi risken för "kilometer-brist"? Hoppas att du hinner innan Månkarbo maraton!

Kram,
Jenny

Tack alla! Jag firade med min 1-liters burk som jag fick strax innan jul. Nu blir mitt mål att komma så nära 200 som möjligt (V)

Jenny: Jag har inte de exakta siffrorna i skallen men jag tror att jag kom upp i 526 mil för några år sen.

Jag trodde det här handlade om "100 mil på ett _år_", inte "100 mil på ett halvår" 😉

Härligt Rickard...å kommer du upp i 200 mil så blir det väl en 2-liters burk va????
Å Lingling....det är springa lång vi är bra på... inte tänka rätt, logiskt och förnuftigt etc...!?

Oj då ... jag som räknar när jag springer ...

Efter dagens löprunda passerade mätaren 1001 km sedan årsskiftet. Firar ikväll med en ESB och hoppas på fortsatt god kilometerjakt. (t+)

Bra jobbat Axel!

Jag är ganska så dålig på att räkna när jag springer, men jag räknar med att springa ändå...

Kanske är det så att den som är närmast 100mil vid årets slut har vunnit 🙂

Men herre guuuuud Rickard.....TÄVLING...det är ju nästan mitt mellannamn...Å det ska vi naturligtvis ha en ...eller två eller fjorton....Jag måste naturligtvis "jogga på saken" så får vi se vad det kan bli......Å då slår det mig om en annan sak...ADELSKAL