Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 22:19Skål Kristina!
Skål Kristina!
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 06:32Skål Tibor! 🙂
Skål Tibor! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 20:01Hahaha...nä nu får ni verkligen sluta alt ta en mindre paus....jag ska ju ut på en mindre jogg efter allt detta skålande...hjälp..?
Fredrik Lähnn har en jättefinfin bira som nog levereras före Månkarbo Marathon...men är alltså tänkt till EFTER....glöm nu
Hahaha...nä nu får ni verkligen sluta alt ta en mindre paus....jag ska ju ut på en mindre jogg efter allt detta skålande...hjälp..?
Fredrik Lähnn har en jättefinfin bira som nog levereras före Månkarbo Marathon...men är alltså tänkt till EFTER....glöm nu
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 20:04Jadu Kjelle-pånken, skrivet på nätet är skrivet för alltid. 🙂
Jadu Kjelle-pånken, skrivet på nätet är skrivet för alltid. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 20:24Haha....ja välkommen då Fia-Lotta....Ehhhh...tror att jag glömde att regga min senaste vecka eller så blir det en dubbel å då blir det ju en hemskt massa kilometrar. Vecka 32 så blev det faktiskt hela underbara 50 km å sammanlagt 1 339 km....HURRA...!?
Haha....ja välkommen då Fia-Lotta....Ehhhh...tror att jag glömde att regga min senaste vecka eller så blir det en dubbel å då blir det ju en hemskt massa kilometrar. Vecka 32 så blev det faktiskt hela underbara 50 km å sammanlagt 1 339 km....HURRA...!?
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 22:39Jag funderar på att överraskningsdykaupp i Månkarbo också......och nu börjar jag undra vem som kör bilen hem???
Jag funderar på att överraskningsdykaupp i Månkarbo också......och nu börjar jag undra vem som kör bilen hem???
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 13:49Har nu fått 703 km. ihop. Det är ännu kvar i året , då kanse jag kommer at klara mig! 😉
Grattis ! till er alla som har nått målet! 🙂
Har nu fått 703 km. ihop. Det är ännu kvar i året , då kanse jag kommer at klara mig! 😉
Grattis ! till er alla som har nått målet! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 22:19Jag tror att du kommer att klara det jättebra Juhani. Det finns ju många dagar av finfint löpande kvar under detta lite annars väderleksmässiga tråkiga 2012. Självfallet väntar jag in dig med en solidarisk skål av någon form...hehe..!
Jag tror att du kommer att klara det jättebra Juhani. Det finns ju många dagar av finfint löpande kvar under detta lite annars väderleksmässiga tråkiga 2012. Självfallet väntar jag in dig med en solidarisk skål av någon form...hehe..!
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 22:21Oj då....vad har jag nu lovat egentligen....hehehe...Det får bli ett större besök hos vår monopolistiska entreprenör tror jag...heter det så???
Oj då....vad har jag nu lovat egentligen....hehehe...Det får bli ett större besök hos vår monopolistiska entreprenör tror jag...heter det så???
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 09:12Efter att ha lagt in nattens löpning visar mätaren 1009,73 km 😀
150 mil - Here I come!Har inte hunnit med någon seger-öl än men det blir kanske idag 😉
Efter att ha lagt in nattens löpning visar mätaren 1009,73 km 😀
150 mil - Here I come!
Har inte hunnit med någon seger-öl än men det blir kanske idag 😉