Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil på ett år!
You need to log in to create posts and topics.

Skål Kristina!

Skål Tibor! 🙂

Hahaha...nä nu får ni verkligen sluta alt ta en mindre paus....jag ska ju ut på en mindre jogg efter allt detta skålande...hjälp..?
Fredrik Lähnn har en jättefinfin bira som nog levereras före Månkarbo Marathon...men är alltså tänkt till EFTER....glöm nu

Jadu Kjelle-pånken, skrivet på nätet är skrivet för alltid. 🙂

Haha....ja välkommen då Fia-Lotta....Ehhhh...tror att jag glömde att regga min senaste vecka eller så blir det en dubbel å då blir det ju en hemskt massa kilometrar. Vecka 32 så blev det faktiskt hela underbara 50 km å sammanlagt 1 339 km....HURRA...!?

Jag funderar på att överraskningsdykaupp i Månkarbo också......och nu börjar jag undra vem som kör bilen hem???

Har nu fått 703 km. ihop. Det är ännu kvar i året , då kanse jag kommer at klara mig! 😉
Grattis ! till er alla som har nått målet! 🙂

Jag tror att du kommer att klara det jättebra Juhani. Det finns ju många dagar av finfint löpande kvar under detta lite annars väderleksmässiga tråkiga 2012. Självfallet väntar jag in dig med en solidarisk skål av någon form...hehe..!

Oj då....vad har jag nu lovat egentligen....hehehe...Det får bli ett större besök hos vår monopolistiska entreprenör tror jag...heter det så???

Efter att ha lagt in nattens löpning visar mätaren 1009,73 km 😀
150 mil - Here I come!

Har inte hunnit med någon seger-öl än men det blir kanske idag 😉