Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil på ett år!
You need to log in to create posts and topics.

Nu har det varit lite uppförsbacke för mig. Har haft två dåliga veckor (32 & 33). Så kan det gå ibland men det är bara att sakta försöka att öka veckomängden igen. Är uppe i totalt 1069km. Siktet är inställt på 1500km innan året är slut

Lite vila efter min stora utmaning för två veckor sedan och semester har gett lite kortare sträckor än den senaste tiden.

V 33: 19,4 km
V 34: 30,46 km
Totalt 2012: 922,62 km

Får väl se hur det går i fortsättningen. Hoppas på 30 plus per vecka även utan

BILD:www.funbeat.se/_images_streamed/person/goal_speedchart.aspx?GoalID=163975&Language=swe&DistanceUnit=km&cache=2012-08-27+14%3a29%3a35

Är riktigt nöjd med mig själv, har strax passerat 150 som var mitt mål för året..fortsätter det så här så grejar jag

Rickard: Det är bara att sträva på! (Vi verkar ligga rätt lika med samma mål i sikte)

Mats: Nu börjar du snart skåda det ståtliga 100 mil monumentet i fjärran 🙂

Stefan: Bra jobbat!

Nu säger Funbeat att jag sprungit 1999,47 km hittills i år. Nån som har förslag på lämpligt 200-mila-öl?

Porter från Skagen, kanske?
Ett riktigt "bottennapp"
BILD:http://skagenbryghus.dk/wp-content/uploads/2012/02/bundgarn-250x189.jpg

Jag är nog där till helgen (alltså inte Skagen, men 200).

Grattis Micke....å bra jobbat åxå. Tja det där med birasmaken är ju så ofantligt individuell så jag vågar inte yppa någon valör alls...håll dig bara ifrån Pripps Blå 5,0 så tror jag ändå att du kan få en fin behållning av jubileums-drycken. Själv har jag

Lite sent ute, men kan man gå med i denna grupp nu.
Började springa för 3 veckor sen och springer 4-5 km 3-4 ggr/vecka nu.

Tänkte jag kunde ha som mål 2 mil/vecka så det blir 34 mil fram till nyår.

Hade glömt bort att jag hade anmält mig till Tjurruset,

Härligt Pierre, välkommen. Jag tror att du ligger väldigt bra till för en första plats i tävlingen, närmast 100mil vid årets slut... 🙂

Jamen då så gott folk har jag iom dagens lilla runda passerat 200-milastenen.

Jag firade Södertörnskt med lokalproducerad kantarellpizza och en utsökt Ålö Ale från ångbryggeriet i grannkommunen:

BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=532b78b0c8