Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil på ett år!
You need to log in to create posts and topics.

Grattis och skål Illbatting!

Ja verkligen ett grattis till dig Illbattingen...å så måste jag ju peka på dina otroligt precisa mätningar ref löpandet.....typ 0.32.....ja noga ska det ju vara inte tio meter hit å tio meter dit. Biran din har jag druckit mången av men kommer inte ihåg v

På något märkligt sätt så är jag nästan där. 100 mil på ett år. Har fått lida lite tack vare mina odämpade inov8 skor. Firade lite i förskott med att försöka få bort hälsporren med min första men absolut inte sista stötvågsbehandling idag. Passade även på

Grattis! Tilla alla som klarat 100 mil.

Det hände nu som jag har varit rädd om! Har skadat min höger höft. Redan en tävlin förra veckan .Men nu ökat tränimgsmäng har höften blivit värre. Kunde inte sova förra natten när det gjorde så ont .Peciellt när l

Tog ett avgörande långpass igår och är nu medlem i 100 klubben.
Firas med en vilodag och en kopp kaffe.

Aj, Juhani. Vi lider med dig. Förutom smärtan så tvingas du ju vara löp-fri ett tag :-(. Hoppas uppehållet blir kortvarigt och att du blir hel igen!

Grattis, Börje! 🙂
(En öl får man också unna sig, såhär vid 100 mil 😉 .)

Kom in efter dagens runda och kan konstatera att räkneverket stod på
1004 km , så nu är jag med i gruppen som har kommit upp på tresiffrigt .
Så ikväll blir det en öl till maten 🙂 .

Ilbatting: Grattis till 200 mil!
Börje & Magnus: Grattis till 100 mil!
Härligt kämpat!
Juhani - trist med skadan och krya på den! Själv har jag vilat sedan i måndags då jag medelst vridning skadade min peroneus brevis-sena. Den värker fortfarande, men k

Stort Grattis till alla nya som tagit sig in i 100 klubben själv står jag nu på uppfarten dit.

V 35: 30,68 km
V 36: 32,35 km

Totalt 2012: 985,65 km

Jenny...vår egen kramis-tjej...jag tror att det var en dålig landning i Gryttjom som skadade dig...eller hur????? I så fall har du något att finslipa på där.
Juhani...tråkigt som bara faan..! Men det finns många dagar kvar å kämpa på nu bara å ta det djäv