Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 14:41"Jenny...vår egen kramis-tjej...jag tror att det var en dålig landning i Gryttjom som skadade dig...eller hur????? I så fall har du något att finslipa på där."
Näpp, där har du fel, Kjelle! Det var intill duschen hemmavid, efter att ha skubbat 16 km i ny
"Jenny...vår egen kramis-tjej...jag tror att det var en dålig landning i Gryttjom som skadade dig...eller hur????? I så fall har du något att finslipa på där."
Näpp, där har du fel, Kjelle! Det var intill duschen hemmavid, efter att ha skubbat 16 km i ny
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 15:07Tackar! Tibor ,Jenny och Kjell från tröst!
Faan! ska ta det nu kommande vecka lugnt! Men det blir svårt !?? Är redan nu rastlös!!! :@
Men jag ska inte ge mig !! Kommer från Finland, Äter metalltråd och skiter sketting!! (#)
Och till slut ska jag
Tackar! Tibor ,Jenny och Kjell från tröst!
Faan! ska ta det nu kommande vecka lugnt! Men det blir svårt !?? Är redan nu rastlös!!! :@
Men jag ska inte ge mig !! Kommer från Finland, Äter metalltråd och skiter sketting!! (#)
Och till slut ska jag
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 17:25Till våra skadade kamrater: Hoppas att ni snabbt repar er och kommer ut i löpspåern igen.
Till er som nått nya höjder: Grattis! 😀
Till våra skadade kamrater: Hoppas att ni snabbt repar er och kommer ut i löpspåern igen.
Till er som nått nya höjder: Grattis! 😀
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 18:46Nu är även jag med i klubben. Med dagens 35 km hamnar jag på 1013,9 km. Tjuvade med en Grolsch igår.
Nästa mål blir 130 mil. Med både Berlin och 6 -timmars i Borås framför mig kanske det kan fungera.
Nu är även jag med i klubben. Med dagens 35 km hamnar jag på 1013,9 km. Tjuvade med en Grolsch igår.
Nästa mål blir 130 mil. Med både Berlin och 6 -timmars i Borås framför mig kanske det kan fungera.
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 19:08Grattis Anders , själv har jag som mål att göra 47 mil till innan nyår , så har jag klarat av Sverigeresan .
Grattis Anders , själv har jag som mål att göra 47 mil till innan nyår , så har jag klarat av Sverigeresan .
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 19:24Grattis Anders och skål!
Fredrik: Tack! Jag är på g! Kom ut på en 2 x 2,1 km löprunda idag, försiktigt och med långsamt tempo och lyhördhet för kroppens signaler! Det funkade bra, men jag lär fortsätta ta det lugnt en period framöver. Får ersätta löpning
Grattis Anders och skål!
Fredrik: Tack! Jag är på g! Kom ut på en 2 x 2,1 km löprunda idag, försiktigt och med långsamt tempo och lyhördhet för kroppens signaler! Det funkade bra, men jag lär fortsätta ta det lugnt en period framöver. Får ersätta löpning
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 19:25Jag antar jag är med i 100-klubben. Har ingen bra koll på hur långt jag sprang i början av året, men från mitten av juni och fram till i dag har jag i varje fall gps-loggat ca 70 mil.
Eller duger endast skarpa verifikationer och hårda belägg? 🙂
Jag antar jag är med i 100-klubben. Har ingen bra koll på hur långt jag sprang i början av året, men från mitten av juni och fram till i dag har jag i varje fall gps-loggat ca 70 mil.
Eller duger endast skarpa verifikationer och hårda belägg? 🙂
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 20:18Kenneth, du springer alltså 5 mil i veckan. Det borde du väl ha nån form av mental logg på även före GPS-klockan?
Kenneth, du springer alltså 5 mil i veckan. Det borde du väl ha nån form av mental logg på även före GPS-klockan?
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 20:21Oj då Jenny....är det alltså farligare att duscha än att hoppa fallskärm..???..Men med lite cykel-rehab så står du nog i uthopps-luckan snart igen....+ springer runt oss andra i åttor som vanligt..!
Tack Juhani för dina helt underbara inlägg...kanon. Men
Oj då Jenny....är det alltså farligare att duscha än att hoppa fallskärm..???..Men med lite cykel-rehab så står du nog i uthopps-luckan snart igen....+ springer runt oss andra i åttor som vanligt..!
Tack Juhani för dina helt underbara inlägg...kanon. Men
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 20:27Jaha nu blev jag så där upphetsad av England å dess underbara fotboll så att jag glömde min egen kutning...vecka 36 blev det 38 km å sammanlagt 1 522. (Har annars kollat in West Ham, Arsenal, Tottenham å Chelsea på deras hemmaarenor i London...skitakul..!
Jaha nu blev jag så där upphetsad av England å dess underbara fotboll så att jag glömde min egen kutning...vecka 36 blev det 38 km å sammanlagt 1 522. (Har annars kollat in West Ham, Arsenal, Tottenham å Chelsea på deras hemmaarenor i London...skitakul..!