Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 11:24Grattis Peter!
Lycka till med loppet i morgon! Du gör klokt i att spara firandet till efter loppet, då får du fira dubbelt så mycket!
Kram,
Jenny
Grattis Peter!
Lycka till med loppet i morgon! Du gör klokt i att spara firandet till efter loppet, då får du fira dubbelt så mycket!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 12:00Grattis! Peter! 🙂
Lycka till loppet också!! (t+)
Jag har kommit tillbaka också efter skada. Har börjat redan försiktigt att träna.Började först i simhallen att simma och vatten löpa.Känns skön att komma tillbaka! 🙂
Har bara 803 km. Men jag har än
Grattis! Peter! 🙂
Lycka till loppet också!! (t+)
Jag har kommit tillbaka också efter skada. Har börjat redan försiktigt att träna.Började först i simhallen att simma och vatten löpa.Känns skön att komma tillbaka! 🙂
Har bara 803 km. Men jag har än
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 18:24Bra jobbat, Peter!
Ta du 2 öl efter loppet. Det är du värd. 😉
Bra jobbat, Peter!
Ta du 2 öl efter loppet. Det är du värd. 😉
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 08:51Rehablöpning i små mängder, pga peroneus brevis-skada. Nu äntligen uppe i dubbelsiffrigt, sprang 10 km igår och 13 km idag! Snart på gång igen!
v. 37 13,2 km; v. 38 23 km; totalt 36,2 km denna period.
Totalt i år: 1744,44 kmKram,
Jenny
Rehablöpning i små mängder, pga peroneus brevis-skada. Nu äntligen uppe i dubbelsiffrigt, sprang 10 km igår och 13 km idag! Snart på gång igen!
v. 37 13,2 km; v. 38 23 km; totalt 36,2 km denna period.
Totalt i år: 1744,44 km
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 09:52V 37: 30,19 km
V 38: 25,54 kmTotalt 2012: 1041,38 km
En lite kortare vecka som laddning inför årets plattaste mil lopp i går. GPS sa lägsta punkt 3m och högsta punkt 8m över havet vid ett tillfälle men mest låg jag och pendla mellan 4 och 6.
V 37: 30,19 km
V 38: 25,54 km
Totalt 2012: 1041,38 km
En lite kortare vecka som laddning inför årets plattaste mil lopp i går. GPS sa lägsta punkt 3m och högsta punkt 8m över havet vid ett tillfälle men mest låg jag och pendla mellan 4 och 6.
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 12:16Passerade tydligen 125 mil igår under kvällsturen med frugan. 🙂
För att vara på den säkra sidan frågar jag er mer garvade löpare:
Innebär detta läge för en öl i kväll? 😉
Passerade tydligen 125 mil igår under kvällsturen med frugan. 🙂
För att vara på den säkra sidan frågar jag er mer garvade löpare:
Innebär detta läge för en öl i kväll? 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 12:39Bra Fredrik!
Ja, i och med att det är fredag. Men för att motivera en öl på en vardag så behövs halvor eller helor. 😉
Bra Fredrik!
Ja, i och med att det är fredag. Men för att motivera en öl på en vardag så behövs halvor eller helor. 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 12:52Grattis Fredrik!
Självklart kräver det öl.Själv har jag landat på 214 mil nu.
Eftersom det finns (eller fanns) flygplan av både modellen Tupolev TU-125 och Tupolev TU-214 kan vi skåla ihop.
BILD:http://i2.tinypic.com/rl9itc.jpg
BILD:http://upload.wikim
Grattis Fredrik!
Självklart kräver det öl.
Själv har jag landat på 214 mil nu.
Eftersom det finns (eller fanns) flygplan av både modellen Tupolev TU-125 och Tupolev TU-214 kan vi skåla ihop.
BILD:http://i2.tinypic.com/rl9itc.jpg
BILD:http://upload.wikim
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 16:38Tibor: Tack, tur att det är fredag då 😉
Illbatting: Tack. Jag köper ditt argument utan att tveka, det är en solklar logisk koppling! Skål!
Tibor: Tack, tur att det är fredag då 😉
Illbatting: Tack. Jag köper ditt argument utan att tveka, det är en solklar logisk koppling! Skål!
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 19:24Oj då nu har jag slarvat med reggandet igen...tja har man myche att stå i så blir det ju gärna så.. Efter V 38 så har jag i alla fall avverkat sammanlagt 1 573 km i år....
Å till Fredda vill jag bara säga att 125 mil absolut måste firas med en bira eller
Oj då nu har jag slarvat med reggandet igen...tja har man myche att stå i så blir det ju gärna så.. Efter V 38 så har jag i alla fall avverkat sammanlagt 1 573 km i år....
Å till Fredda vill jag bara säga att 125 mil absolut måste firas med en bira eller