Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 17:591,8 km kvar till 200 mil!
Stay tuned 🙂
1,8 km kvar till 200 mil!
Stay tuned 🙂
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 18:21Okej Peter.
För att klara detta till årsskiftet måste du snitta typ 20 m per dag - tror du klarar det 😉
Bra jobbat!
Okej Peter.
För att klara detta till årsskiftet måste du snitta typ 20 m per dag - tror du klarar det 😉
Bra jobbat!
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 18:37Denna veckan nr 39 i kalendern blev det faktiskt hela 47 kilometrar...allt för taskigt väder för att höst-fixa till det i trädgården...ja då är det väl lite jogging som gäller, Sammanlagt 1 620 km under 2012 så det börjar väl lukta en tvåa i första kolumn
Denna veckan nr 39 i kalendern blev det faktiskt hela 47 kilometrar...allt för taskigt väder för att höst-fixa till det i trädgården...ja då är det väl lite jogging som gäller, Sammanlagt 1 620 km under 2012 så det börjar väl lukta en tvåa i första kolumn
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 18:58Tada!
200 mil löpta idag och tre månader kvar på året. (H)
Tada!
200 mil löpta idag och tre månader kvar på året. (H)
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 19:10Bra jobbat, Peter!
Bra jobbat, Peter!
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 20:32Bra jobbat!
Bra jobbat!
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 20:34Grattis Peter!
För mig går det långsamt framåt mot 200 just nu, pga en överansträngningsskada i foten. Ca 24 mil kvar, tror jag. Ska väl greja sig innan årsskiftet i alla fall!
Skål!
Kram,
Jenny
Grattis Peter!
För mig går det långsamt framåt mot 200 just nu, pga en överansträngningsskada i foten. Ca 24 mil kvar, tror jag. Ska väl greja sig innan årsskiftet i alla fall!
Skål!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 21:19Tack alla. Jag firar senare då det är torrlagt just nu ser jag
Tack alla. Jag firar senare då det är torrlagt just nu ser jag
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 08:43Bra jobbat med löpningen Peter!
Därmot förstår jag att det finns stor förbättringspotential vätskelogistiksfronten..
Bra jobbat med löpningen Peter!
Därmot förstår jag att det finns stor förbättringspotential vätskelogistiksfronten..
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 09:22Helt sant illbatting men det var så mycket förkylningskurerande och Lidingöloppsfirande i helgen att lagren sinade. Oförlåtligt givetvis men en översyn av rutinerna pågår.
Helt sant illbatting men det var så mycket förkylningskurerande och Lidingöloppsfirande i helgen att lagren sinade. Oförlåtligt givetvis men en översyn av rutinerna pågår.