Quote from Jonny Persson on 16 October 2012, 14:35Upptäckte att jag idag under uppvärmningen gjorde mig förtjänt av inte mindre än fyra öl. Men jag tror att jag sparar dom till efter Frankfurt Marathon. Är det okej?
Mot 500.
Upptäckte att jag idag under uppvärmningen gjorde mig förtjänt av inte mindre än fyra öl. Men jag tror att jag sparar dom till efter Frankfurt Marathon. Är det okej?
Mot 500.
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 14:50Det tycker jag, och så minst en till om du persar i Frankfurt (t+)
Det tycker jag, och så minst en till om du persar i Frankfurt (t+)
Quote from Jonny Persson on 16 October 2012, 14:53MINST! 😀
MINST! 😀
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 14:58Lycka till och "Prost" när det blir dags 🙂
Lycka till och "Prost" när det blir dags 🙂
Quote from Jonny Persson on 16 October 2012, 14:59Tack Camilla!
Tack Camilla!
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 16:23Mackan, kan du inte klämma fyra öl precis _innan_ starten?
Då blir det iaf en pärs.. 😀Lycka till i Frankfurt i vilket fall.
Jag står antagligen och skrapar havstulpaner då..
Mackan, kan du inte klämma fyra öl precis _innan_ starten?
Då blir det iaf en pärs.. 😀
Lycka till i Frankfurt i vilket fall.
Jag står antagligen och skrapar havstulpaner då..
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 16:47Mackan: Wow! Vi spelar inte riktigt i samma liga - trots att jag tagit del av din nedtecknade visdom 😉
Fantastiskt bra jobbat!
Följ Illbattings råd så lär du ha brått att komma i mål 😉
Mackan: Wow! Vi spelar inte riktigt i samma liga - trots att jag tagit del av din nedtecknade visdom 😉
Fantastiskt bra jobbat!
Följ Illbattings råd så lär du ha brått att komma i mål 😉
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 16:50Grym, Mackan!
Grym, Mackan!
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 16:57Trodde inte det var möjligt att springa fyra öl på ett än mindre titta mot fem.
Grattis i alla fall.
Trodde inte det var möjligt att springa fyra öl på ett än mindre titta mot fem.
Grattis i alla fall.
Quote from Jonny Persson on 16 October 2012, 17:47Tack, vad gör man inte för att få dricka öl. 🙂
Tack, vad gör man inte för att få dricka öl. 🙂